Gebruikersnaam: Wachtwoord:

Auteur Topic: oei !!! dit is wel goed  (gelezen 2512 keer)

Offline member

Re: oei !!! dit is wel goed
« Reactie #15 Gepost op: 09-11-2012, 20:50 »
Het was heel rot inderdaad.. Die oude ('98) Suzuki deed het heel goed trouwens! ik was verrast hoe makkelijk zo'n tweetakje rijdt. Daarbij vergeleken is mijn Husaberg een olietanker. Helemaal onderin doet ie het nog een beetje je kunt ook in z'n drie rondtokkelen maar het is wel een echte tweetraps raket. Bovenin gaat ie als de bliksem! Heb ook nog op de 2012 KTM300EXC gereden. Fantastisch ding. Die zit qua gewicht er tussen in. Ontzettend sterk apparaat zeg! onderin ook echt sterk en een veel geleidelijkere opbouw van het vermogen. Maar zo'n Suzuki met een koplampje is geheel geen gek apparaat.

Offline member

« Reactie #16 Gepost op: 09-11-2012, 21:29 »
tsjonge Arjen, dit is wel geweldig zeg. Welke staat is dit? Kan dit in alle staten? Mooi mooi allemaal zeg

Offline member

• 640 Adventure '97 (E) Samurai '91 (E) 1090 Adv '19 (NL)
« Reactie #17 Gepost op: 10-11-2012, 09:27 »
Zo man, supergaaf. Mag ik een keer mee  ;)
Travel is fatal to prejudice, bigotry, and narrow-mindedness, and many of our people need it sorely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one little corner - Mark Twain

Offline member

« Reactie #18 Gepost op: 10-11-2012, 11:09 »
Arjen, kan je niet iets positiefs over de gesmoorde blauwe vlam schrijven?? Al is het maar om mijn gemoedstoestand weer een beetje op te krikken.  :-\

Het was heel rot inderdaad.. Die oude ('98) Suzuki deed het heel goed trouwens! ik was verrast hoe makkelijk zo'n tweetakje rijdt. Daarbij vergeleken is mijn Husaberg een olietanker. Helemaal onderin doet ie het nog een beetje je kunt ook in z'n drie rondtokkelen maar het is wel een echte tweetraps raket. Bovenin gaat ie als de bliksem! Heb ook nog op de 2012 KTM300EXC gereden. Fantastisch ding. Die zit qua gewicht er tussen in. Ontzettend sterk apparaat zeg! onderin ook echt sterk en een veel geleidelijkere opbouw van het vermogen. Maar zo'n Suzuki met een koplampje is geheel geen gek apparaat.

Offline member

« Reactie #19 Gepost op: 10-11-2012, 11:27 »
Ja hoor. Je hoort hem bijna niet.... ;D ;D
Heb er niet op gereden. Geen zin in.... ;D ;D

Offline member

« Reactie #20 Gepost op: 10-11-2012, 13:51 »
.. Die oude ('98) Suzuki .......
Hmmm, op de foto staat 99!
ha, ha, ha,  :D ;D >:( 8) :stupid:
Er komt een tijd,
dat iedereen op een Adventure rijdt

Offline member

« Reactie #21 Gepost op: 18-12-2012, 11:16 »
Dit is ook geen gekke plek om naar te emigreren:

Trialmotorje voor in de stand rond de diverse monumenten. Grote 690 met paddle tyre om een beetje rond te ploegen in de duinen.

Prima vakantieoord, altijd lekkere temperaturen!