Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: Verkocht (schade)Cube AMS 110 pro 2011 geupdate naar XT, prijs aangepast  (gelezen 4667 keer)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1304
De 690 blijft lekker, maar de atb nie die gaat eruit.
Orange is the color.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 539
Wat is de maat van het frame

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1304
maat van het frame is L.( 19.5 inch)
Orange is the color.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1304
De 690 blijft lekker, maar de atb nie die gaat eruit.

baal wel, koop rond,(administratief) afgerond. In overleg met de koper afgesproken alvorens het bedrag over te maken te wachten totdat ik terug kom, om het ook financieel af te rekenen.
Ging gigantisch op mijn plaat, vanalles stuk. Fototoestel aan diggelen, voorvork had een flinke optater gehad, wielen kapot, achterbrug zwaar beschadigd. Nog nooit meegemaakt. Een moment van verbijstering.Wordt nog geholpen door een collega atb. De schade bleek zo groot te zijn, dat ik de fiets niet meer wilde verkopen.
a. Schadefiets not done.
B. Was blij dat er geen geld was overgemaakt. immers hij kreeg niet de fiets zoals op de afbeelding staat.
 's ochtends komt dezelfde persoon kijken hoe het met gaat. Blijkt deze meneer ook geïnteresseerd te zijn in deze schade fiets. Hij had nog een dezelfde fiets staan. Kon hij de spullen overzetten. En was tevens verzamelaar van het  Merk. Hij heeft letterlijk en figuurlijk alles opgekocht wat ik op dat moment bij me had. fietspomp, banden, binnenbanden, reserve onderdelen, en mijn oude fietsrek waarvan de verlichting stuk was.

Ik had deze beloofd aan iemand, maar kon het niet over mijn hart krijgen om een schade fiets aan te bieden, en zelf besloten om de fiets aan de opkoper door te verkopen. Immers ik wil deze persoon( de koop in principe gereed was) recht in de ogen aan kunnen kijken. Naar eer en geweten als een goede huisvader gehandeld.
Ik heb de persoon verwittigd. Omdat ik me schaamde had ik over bovenstaande ongeluk niet verwittigd. Immers we hadden nog niet financieel afgerekend. En ik wilde hem geen schadefiets afleveren.

Ik had liever de fiets verkocht zoals afgesproken zonder schade, echter hoe krom het ook mag klinken mededoor de schade en onderdelen welke ik op dat moment bij me had is toch er een deal gesloten. Ik ben tevreden. En ik hoop dat de niet-koper begrip heeft hoe dat ik voor deze keuze heb gekozen. Tuurlijk baalde hij ervan, maar wat wil je dan een schadefiets waar je altijd tegen aan blijft kijken. Repareren was duurder als de verkoopprijs. Dus niet interessant.


@ modeator deze topic mag op slot.
grt RR


 
Orange is the color.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 3641
Jammer om te horen dat het zo gelopen is.
Vervelend verhaal. Sterkte...
"Do not regret growing older. It is a privilege denied to many."
http://www.youtube.com/watch?v=eE_IUPInEuc&feature=youtube_gdata_player

Offline member

  • *****
  • Berichten: 849
Dat is vervelend, fiets kapot en een teleurgestelde aspirant koper.

Was niet zo slim om nog een rit te fietsen vlak voor de koop.
Vstrom 650 - KTM 525 EXC