Gebruikersnaam: Wachtwoord:

Auteur Topic: Gespot: iemand van hier..?  (gelezen 952 keer)

Offline member

• Twin
Gespot: iemand van hier..?
« Gepost op: 06-04-2013, 01:22 »
Ik zag vanmorgen rond 9.15u. een gast, staand op een oranje brommert, door Leersum cruisen.

Iemand van hier..?
Avonturier!

Offline member

Re: Gespot: iemand van hier..?
« Reactie #1 Gepost op: 06-04-2013, 07:43 »
Haha, dat was ik op mijn 690  :) . Ik was al een tijdje niet meer wezen rijden en wilde eens kijken hoe het nu gaat ivm kou. Nou... 50 km naar mijn werk in Leusden was toch wel fris voor de vingers... ;)  Toch eens denken over handvatverwarming of moffen zodat ik ook bij deze temperaturen kan genieten op de motor. Was jij ook op de motor?

Offline member

• Twin
« Reactie #2 Gepost op: 06-04-2013, 11:34 »
Hoi janvaneldik,

Ik kwam je tegemoet in een geel partnertje, heb nog een thumbs-up gebaar gemaakt. Ik werk daar regelmatig in de buurt. Je pose zag er vertrouwd uit haha.

Ik heb geen eigen oto en gebruik verwarmde handschoenen in de winter. Goed tot -8  :)  (kost wel wat, dat wel).

Grtz, Harm
Avonturier!

Offline member

• hell yeah!
« Reactie #3 Gepost op: 19-06-2013, 14:50 »
gisteren in denhaag op de A4, een KTM op de snelweg met kuipje gespot, viel (mij) op... rond 1740

later vanuit de locomotief tussen ede-wageningen en arnhem naast t spoor was iemand (denk ik) een broodje aan t eten op een bankje.. met (ik dacht) KTM naast 'm geparkeerd, zal rond 2100 geweest zijn.

die dingen vallen gewoon op...   ;)
....espangol es dificil... entonces Lo intento algo....

Offline member

• Yamaha TT600E Belgarda + GG TXT PRO GP250
  • Modje
  • *
« Reactie #4 Gepost op: 14-07-2013, 22:01 »
2 mennekes op enduro motoren rond enschede, meen vorige week, over de mtb route :-X Meen een met wit pakkie aan (en nekbrace om?)
ARM facebook HIER