Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: allroadtraining Eric Verhoef  (gelezen 770 keer)

Offline member

  • KTM LC8/690 Enduro-Rally/450excSD
  • *****
  • Berichten: 1152
allroadtraining Eric Verhoef
« Gepost op: 02-03-2014, 11:03 »
Ervaar een dag offroadrijden met je allroad motor.

Wat is het?
Een dag offroad rijden onder begeleiding van een zeer ervaren gids (Eric Verhoef, no need for introduction  8) )en offroad rijders!
Je rijdt met je eigen allroad motor (minimaal 600cc) een offroadroute door het prachtige Brabant. Tijdens de route wordt gekeken naar techniek en worden tips en tricks aangegeven hoe te rijden met deze zware jongens!! De begeleiders rijden zelf ook op deze zware motoren!! (dus geen "instructeurs" op exc-tjes :-X )
Tevens biedt KTM VERPALEN in Krommenie, je de mogelijkheid ook eens op een KTM 1190Adventure te stappen.  Deze worden gebruikt door de voorrijders en ze kunnen daardoor alle inn's en outs vertellen over deze krachtige toer KTM.

wat, waar, hoeveel?
  • Een hele dag plezier en ervaring op doen op je eigen motor, samen met andere motorrijders
  • Een mooie offroadroute door het Brabantse landschap, afgestemd op deze type motoren.
  • Begeleiding en les van Eric Verhoef en Andre Verpalen (en soms ik :D )
  • onderweg een verzorgde lunch (bij prijs inbegrepen)
  • proefrijden (indien gewenst) op een KTM 1190 adventure
  • groep van minimaal 6 en maximaal 12 deelnemers
  • na afloop een KTM verrassing
  • mogelijkheid om met 20% korting banden aan te schaffen

kosten voor deze complete dag: 150,-euri

Data eerste rijdagen (maar is met groepen ook apart te boeken in overleg)

2april
7mei
4juni

Bij succes zullen meer rijdagen worden ingepland. Deze zullen ook op het forum komen. Of check de sites: www.ktmracing.nl of www.ktm.nl

inschrijven kan alleen via opgave aan KTM Verpalen (verpalen.auto.motor@gmailcom)  ovv je naam,adres,tel nummer. Welke dag je zou willen rijden.Type eigen motor en offroad ervaring (wat heb je gedaan met je motor offroad?)

Banden:
Offroad gerichte banden zijn zeker aan te raden voor deze dag. Hiervoor heeft Verpalen een deal met Continental gemaakt om de TKC80 (ideale crossover band)  aan te bieden met 20% korting. Tevens wordt een band gratis omgewisseld op een los wiel bij deze actie! (op montage vanaf de motor is ook 20% korting)
Opgave van banden, montage en prijzen informeren bij Verpalen ovv. offroaddag Erik Verhoef

En neen: ik heb geen aandelen in deze aanbieding, maar komt allen, zodat ik veel kan trainen voor (en op) mijn rally :D :D

 
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst!

Offline member

  • *****
  • Berichten: 767
Re: allroadtraining Eric Verhoef
« Reactie #1 Gepost op: 02-03-2014, 16:22 »
Mooi iniatief :)
Heb al tegen Andre gezegd dat ik met 990 mee ga rijden.


Excel-velgen met nieuw rubber en bibmousse staan al in de garage.
Greetz, Hans
BMW R1150RT