Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: Meer plaats in de winkel van de baas... (Zijn stalling staat nu vol)  (gelezen 1901 keer)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 260
Tja, het moest er van komen. Mijn oude staat nog in Bolivia maar kan niet zonder motor... Het is een nieuwe, zwarte LC8 '05 geworden en heb de verenset van een S '03. Dit weekend even in Italie geweest en kan nu meteen 1e service maken.

Kan nog veel vertellen maar eigelijk is het hele verhaal in een paar woorden samen te vatten. WAT EEN DING!! (Ben er dus blij mee...) :D

Offline member

  • KTM 660/Africa Twin/DR-Z 400 E
  • In memoriam
  • *
  • Berichten: 6475
Re: Meer plaats in de winkel van de baas... (Zijn stalling staat nu vol)
« Reactie #1 Gepost op: 06-06-2006, 14:08 »
Geile brommert! Piccies!!!
Als je het gevoel hebt dat je alles onder controle hebt, dan ga je gewoon niet hard genoeg!! - - - (www.motorbikes2africa.nl)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 4273
Re: Meer plaats in de winkel van de baas... (Zijn stalling staat nu vol)
« Reactie #2 Gepost op: 06-06-2006, 16:57 »
jaja, gaaf hoor :)
Wat zijn je ombouw plannen, die je vast al heb  :D

Offline member

  • *****
  • Berichten: 260
Re: Meer plaats in de winkel van de baas... (Zijn stalling staat nu vol)
« Reactie #3 Gepost op: 07-06-2006, 21:34 »
Geile brommert! Piccies!!!

Okeey



Ineminemutte…



De zwarte gaat het worden. Naar de werkplaats met het ding.



Het verschil met de “nieuwe” 03 S voorpoot.



Daar staat het monster dan. 900km op het klokje en verheug me om hem goed af te stellen en het 16 tandwiel te monteren.

Eerst even genieten van het rijden. Het doet ook nog een beetje pijn om in een nieuwe fiets de zaag te zetten. In de winter begin ik geloof ik toch maar met ombouwen. Heb veel ideeen maar weet nog niet precies wat het gaat worden. ;)

Voor de LC8 werk ik nu aan een stuurdemper set. Het ontwerp is zo dat de hele demper in de kroonplaat verwerkt zit. Een echt model hebben we nog niet. Op dit moment is het nog niet meer dan een computertekening. Hoop dat dit project werkelijkheid gaat worden!






Offline member

  • KTM 660/Africa Twin/DR-Z 400 E
  • In memoriam
  • *
  • Berichten: 6475
Re: Meer plaats in de winkel van de baas... (Zijn stalling staat nu vol)
« Reactie #4 Gepost op: 07-06-2006, 22:25 »
getver wat een lelijke  ;)
Als je het gevoel hebt dat je alles onder controle hebt, dan ga je gewoon niet hard genoeg!! - - - (www.motorbikes2africa.nl)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 240
Re: Meer plaats in de winkel van de baas... (Zijn stalling staat nu vol)
« Reactie #5 Gepost op: 08-06-2006, 10:31 »
KWIJL, KWIJL,KWIJL :-X ;D

Offline member

  • *****
  • Berichten: 163
Re: Meer plaats in de winkel van de baas... (Zijn stalling staat nu vol)
« Reactie #6 Gepost op: 08-06-2006, 11:41 »
Hoi!

Slimme zet, dat met die vering, maar voor "Jan met de pet"misschien een beetje kostbaar ???

Ik bedoel als je niet bekend bent in dit wereldje ;) je zal wel wat hebben kunnen regelen met vering ruilen.

Dat is nl net oa datgene wat mij tegenhoudt, mijn 2003 (met bijna 50000 km op de klok) inruilen
voor een nieuwe >:(

De nieuwe S is mijnsinziens geen "echte" S meer door die lagere vering.

Daan

Offline member

  • *****
  • Berichten: 260
Re: Meer plaats in de winkel van de baas... (Zijn stalling staat nu vol)
« Reactie #7 Gepost op: 08-06-2006, 12:54 »
Dan vraag je toch om die dingen over te zetten op de nieuwe? Zolang het niet de nieuwe 06 ABS is zullen ze dat wel doen. Dat is het voordeel van Zwitserland, mensen zijn hier niet groot genoeg voor een echte S  :D

Offline member

  • KTM 690 ER '14
  • Administrator
  • *
  • Berichten: 7115
Re: Meer plaats in de winkel van de baas... (Zijn stalling staat nu vol)
« Reactie #8 Gepost op: 09-06-2006, 21:43 »
Mooie motor Jeroen!! Goeie keuze ook die vering, Honda begon ook eens met degelijke onderdelen en dat is in de loop der jaren ook steeds meer straatgericht geworden :-\

(ps, het stuurdempergedeelte is uit dit topic gevist ;))