Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: Sidi Discovery Laarzen Maat 46/47  (gelezen 763 keer)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 173
Sidi Discovery Laarzen Maat 46/47
« Gepost op: 07-03-2015, 11:29 »
Mogelijk dat er interesse is voor een paar Sidi Discovery Rain Enduro Laarzen, ik denk zelf aan 70 Euro. Het is een erg fijne laars omdat hij waterdicht is, niet zo stijf als een crosslaars maar ideaal voor offroad ritten. Ik ga zelf een paar verse van hetzelfde type bestellen, nooit koude voeten omdat ze droog blijven.

De maat is 47 maar Sidi valt klein, ik heb zelf schoenmaat 46. De laarzen zijn goed gebruikt maar schoon en met goede gespen. Ook niet onbelangrijk bij laarzen: ze ruiken niet :-). Verwacht geen nagenoeg nieuwe, de foto's spreken voor zich.

Rob


Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 13
Re: Sidi Discovery Laarzen Maat 46/47
« Reactie #1 Gepost op: 07-03-2015, 11:39 »
Hoi, ik wil ze wel eens passen,  maar ben niet direct in de buurt. Kom je wel eens in (de buurt van) Amsterdam?

Offline member

  • hell yeah!
  • *****
  • Berichten: 4173
Re: Sidi Discovery Laarzen Maat 46/47
« Reactie #2 Gepost op: 07-03-2015, 11:49 »
Hoi, ik wil ze wel eens passen,  maar ben niet direct in de buurt. Kom je wel eens in (de buurt van) Amsterdam?

er rijden treinen van amsterdam naar castricum..


tuuuuuuuuuuuuuut-tuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuut....  ;D
....espangol es dificil... entonces Lo intento algo....

Offline member

  • *****
  • Berichten: 173
Re: Sidi Discovery Laarzen Maat 46/47
« Reactie #3 Gepost op: 07-03-2015, 12:49 »
Hoi, ik wil ze wel eens passen,  maar ben niet direct in de buurt. Kom je wel eens in (de buurt van) Amsterdam?

Als je de verzendkosten voor je rekening neemt mag je ze ook terugsturen als ze niet passen. Als je maat 46 hebt zou het goed moeten gaan.