Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: Gezocht: lange derailleurkooi voor MTB  (gelezen 373 keer)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 166
Gezocht: lange derailleurkooi voor MTB
« Gepost op: 20-10-2015, 14:52 »
Een van de 2 alu beugeltjes van de derailleur van mijn Mountainbike is afgebroken. dingetje van niks maar ik kan nergens een nieuwe of 2de hands kooi vinden. De enige optie lijkt de zijn een nieuwe derailleur a e50 - e75 te kopen:
http://www.bikester.nl/fietsonderdelen/derailleurs-kettinggeleiders/mountainbike-derailleurs/224161.html


Heeft iemand nog een (derailleur)kooi liggen of heb je een idee waar ik die kan vinden ?


Offline member

  • *****
  • Berichten: 3071
Re: Gezocht: lange derailleurkooi voor MTB
« Reactie #1 Gepost op: 20-10-2015, 20:01 »
Tja koop maar een nieuwe, de andere plaat zal ook wel verbogen zijn en de kans dat iemand net van jouw type en jaartal iets heeft liggen is klein..
DR 800, KTM LC4 640 [Adventure] www.drbigclub.nl

Offline member

  • Prutser
  • *****
  • Berichten: 918
Re: Gezocht: lange derailleurkooi voor MTB
« Reactie #2 Gepost op: 20-10-2015, 22:35 »
Je kan op zoek naar het AFAC bij jou in de buurt, dat zijn de mensen die de wrakken uit de stad halen en die verkeerd staan bij het station. De fietsen die niet door de rechtmatige eigenaar worden opgehaald worden opgelapt en verkocht of gesloopt. In Leeuwarden is dat een enorme goeie bron voor 2e hands onderdelen. Succes
Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan

Offline member

  • *****
  • Berichten: 166
Re: Gezocht: lange derailleurkooi voor MTB
« Reactie #3 Gepost op: 21-10-2015, 15:37 »
Dank je, dat was een goed tip. Ik heb het geprobeerd bij het fietswrakkendepot. Daar hadden ze wel wat derailleurs maar helaas niet van mijn maat of ze waren te slecht.