Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: Zuignap  (gelezen 7011 keer)

Offline member

  • No_Postmerge
  • *****
  • Berichten: 3629
Re: Zuignap
« Reactie #15 Gepost op: 26-11-2015, 21:57 »
Gebruik je die drinkcubhouder?  links naast stuur. link  misschien dat er een leuke bij zit.
Al die zuignappen op de raam, zitten vaak ook nog te ver naar voren zodat er licht op valt.

Ik zou hem lekker in die hoek plaatsen. En dan je juiste kiezen, lengte armen om hem in de juiste positie te krijgen.
Misschien heeft ram mount ook zo'n cupholder ding.
Laatst zag ik iemand die hem aan de zijdeur had gemonteerd hij had daar een plastic plaat ook de voedingsdraad door de deur. Ik dacht toen hoe kom je er op, en dacht geen verkeerd hoekje. i.p.v. midden op je raam.
=600]http://static.webshopapp.com/shops/010612/files/021066489/ram-mount-bekerhouder-x-grip-large-smartphone-rap.jpg[/img]Ram mount



Offline member

  • Yamaha TT600E Belgarda + GG TXT PRO GP250
  • Modje
  • *
  • Berichten: 4775
Re: Zuignap
« Reactie #16 Gepost op: 27-11-2015, 17:17 »
Drinkcup houder zi echter alleen in de grote transit, niet in de connect (die gebruik ik het meest)
ARM facebook HIER

Offline member

  • KTM 690 ER '14
  • Administrator
  • *
  • Berichten: 7115
Re: Zuignap
« Reactie #17 Gepost op: 28-11-2015, 16:31 »


Deze valt bijna nooit van de voorruit, ook niet in de Volvo en offroad. De standaard grote Ram zuignap die je gewoon aan moet drukken viel er gemiddeld twee keer per dag vanaf

Offline member

  • Yamaha TT600E Belgarda + GG TXT PRO GP250
  • Modje
  • *
  • Berichten: 4775
Re: Zuignap
« Reactie #18 Gepost op: 29-11-2015, 18:10 »
http://www.rammount.com/part/RAM-B-224-1U

Zoiets lijkt wel wat dan ja! Moet ik alleen nog iets hebben naar balletje garmin maat.
ARM facebook HIER

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2120
Re: Zuignap
« Reactie #19 Gepost op: 29-11-2015, 20:05 »
Gewoon een standaard (korte/normale/lange) RAM-mount knijper toch?


Offline member

  • Yamaha TT600E Belgarda + GG TXT PRO GP250
  • Modje
  • *
  • Berichten: 4775
Re: Zuignap
« Reactie #20 Gepost op: 30-11-2015, 10:43 »
Ja alleen mijn garmin houdertje heeft een negatief bolletje (een holletje :P)

http://www.mytrendyphone.nl/images/Garmin-nuvi-Car-Holder-Black13112012-1a-p.jpg
ARM facebook HIER

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2120
Re: Zuignap
« Reactie #21 Gepost op: 30-11-2015, 10:45 »

Offline member

  • KTM 690 ER '14
  • Administrator
  • *
  • Berichten: 7115
Re: Zuignap
« Reactie #22 Gepost op: 30-11-2015, 11:06 »
Daar hebben ze ook een zuignap voor, ff zoeken...

edit: Zoiets??

Offline member

  • Yamaha TT600E Belgarda + GG TXT PRO GP250
  • Modje
  • *
  • Berichten: 4775
Re: Zuignap
« Reactie #23 Gepost op: 30-11-2015, 11:28 »
aja, dat moet lukken inderdaad.

Bedankt mannen!


/enige wat dan niet kan is hem op het dashboard zetten, maar dat is met een universeel stokje op te lossen.
ARM facebook HIER

Offline member

  • No_Postmerge
  • *****
  • Berichten: 3629
Re: Zuignap
« Reactie #24 Gepost op: 30-11-2015, 18:02 »
! No longer available
Wat gaat hier verkeerd? Ondanks, dat ze zeggen dat dit de ideale positie is.(video)

Volgens mij hoort die zuignap 30 cm naar beneden, nadeel moeilijk te plaatsen, dan te korte arm, dus de nuvi te ver weg om in te stellen, valse lichtinval.
Met een langere arm krijg je meer trilling.

Beste positie nuvi, voor de zij-luidspreker. Zo laag mogelijk, vlak boven dashboard.

Voor mijn gevoel vallen veel ruit bevestigingen af, omdat je de gps niet kan plaatsen, waar je zou willen. Rekening houdend met zichtbeperking, lichtinval, bereikbaarheid. Vooral bij de vlakke ruiten is het maar moeilijk onderin te plaatsen en kan je vaak de bevestiging niet zo draaien als je wilt.

Liefst heb ik een bolletje vast gemonteerd aan het dashboard/deur, dit per auto.
Midden/zijkant op het dashboard een schroefdraad zou ideaal zijn. Hoe praktisch auto's ook zijn, dat doen ze nou net niet.

Ik heb ook zo'n ding bij een auto heb ik die zuignap op het glas van de toerenteller geplakt/gezogen. Ook niet ideaal. Vandaar waar beter.


Offline member

  • Yamaha TT600E Belgarda + GG TXT PRO GP250
  • Modje
  • *
  • Berichten: 4775
Re: Zuignap
« Reactie #25 Gepost op: 30-11-2015, 19:29 »
Ik heb in de werkautos, net boven de radio een soort plateutje zitten.




Zoiets zal het zijn.



Gps iets naar je toe gedraait, kun je goed bij en prima zicht. Werkt echt fijn, en in mijn ogen een goede plek. GPS is goed zichtbaar in standaard zicht, en ik hoef niet te lopen zoeken oid. Links vind ik juist niks, ik heb dan juist het gevoel dat ik weg moet kijken. Ik gebruik gps ook voor de snelheid, vind die ''analoge'' snelheids meters maar niks.
ARM facebook HIER

Offline member

  • Yamaha TT600E Belgarda + GG TXT PRO GP250
  • Modje
  • *
  • Berichten: 4775
Re: Zuignap
« Reactie #26 Gepost op: 02-12-2015, 12:54 »
Had voor de test zon goedkope alibaba ding besteld, heel snel binnen, en dat ding plakt, kan er gewoon aan gaan hangen  :-X
ARM facebook HIER