Wat gaat die nu kosten dan..
Is de motor okk geschikt om af en toe een crossbaantje op te duiken of trekt de vering dat niet?
Ik twijfel nog tussen de f en de r
Zit nogal wat verschil in.
F=hardcore enduro met wat meer motorisch onderhoud en ja kan ook op de crossbaan maar is ook geen ras-crosser maar komt in de buurt.
R= geweldige lichte allroad waarmee je prima de meeste Hollandse ritjes kunt rijden en met een beetje skills de zwaardere motoren het snot voor de ogen kunt rijden, zeker op de single tracks. Je zou er zelfs enduro wedstrijden mee kunnen winnen als je de skills (ballen) hebt.
Het is echter geen crosser maar het kan er wel mee. En je kunt ook nog flink wat wegkm's mee maken of op vakantie, zonder dat het begint te vervelen.
Vering is idd een kwestie van afstellen/aanpassen op je gewicht, geldt ook voor de "F" en elke andere motor. Dat is nl het eerste wat je met de motor hoort te doen, vering/demper aanpassen aan je gewicht en op je rijstijl.