Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: Petitie CodeGroen België  (gelezen 3471 keer)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 11367
Re: Petitie CodeGroen België
« Reactie #15 Gepost op: 12-05-2016, 17:18 »
Bump, even wat opgraven.

We verworden tot vandalen in BE terwijl er in BE en NL genoeg vandalen rondlopen, wiens hobby gesubsidieerd schijnt te worden?

http://motocrossplanet.nl/nieuws-int/52000/Open-brief-Stefan-Everts-Jo%C3%ABl-Smets

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1389
Re: Petitie CodeGroen België
« Reactie #16 Gepost op: 12-05-2016, 18:00 »
Ik heb heel veel respect voor de crossprestaties van de beide heren. Fijn te zien dat ze samen deze brief schrijven, gezien beider carrieremoves van afgelopen winter (misschien heeft Herlings, met zijn tirade naar Seewer afgelopen weekend, de aanleiding gegeven van deze brief?)
En ik ben het ook eens met vrijwel alles wat ze hier neerschrijven.... maar wat een waaaardeloze, wollige, ongestructureerde "open brief"!
Samengevat in steekwoorden:
Voetbal is ellende met rellen
Voetbal maakt ook lawaai
Crossen verbroedert
Tabaksreclame moet kunnen
Alcohol is gevaarlijker dan tabak
Golfbanen nemen te veel ruimte in
KNMV is een goede organisatie en in Belgie wordt motorcross niet goed georganiseerd

Wat willen ze eigenlijk?
Ik hoop van harte dat ze de discussie aangezwengeld krijgen, maar ze schoppen nu eerst bijna iedereen tegen het zere been.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1568
Re: Petitie CodeGroen België
« Reactie #17 Gepost op: 13-05-2016, 12:21 »
+1 In dit soort gevallen is alleen de naam handig. Artikel laat je schrijven door een professional.
Resultaat zal 0 zijn, want de discussie gaat meteen over bijzaken.

Als je iets met motor- of autosport wilt doen, zou ik Belgie mijden en ik vraag me af wanneer Bilstain, Francorschamps, de kleigroeve, etc gesloten zullen gaan worden.

Aan de andere kant gebeurt het hier ook. Met die mafkees die vond dat Assen teveel herrie maakte. Was er net komen wonen.
Er moet dus een wet komen dat mensen na vestiging een decenium hun waffel moeten houden .
Es kijken wie ik daar voor moet hebben ;)

Goeie Pinksteren folks!

Marten
BMW xChallenge en een Montesa 315R

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2261
Re: Petitie CodeGroen België
« Reactie #18 Gepost op: 13-05-2016, 13:11 »
Permanente faciliteit zit in de verdrukking.
Ff in Rhenen MX wezen kijken, is dus géén permanente faciliteit, die hebben het makkelijker, soort groene biotoop daar zo. wel een aanrader om er eens geweest te zijn.


Bilstain en Kleigroeve zijn quasi geluidloos. Daar zullen wellicht andere dingen een rol spelen.





Eindh. Tilb. dBosch, Pireneos, Cantabria, Albarracin, Boade Senez.

Offline member

  • Yamaha TT600E Belgarda + GG TXT PRO GP250
  • Modje
  • *
  • Berichten: 4775
Re: Petitie CodeGroen België
« Reactie #19 Gepost op: 13-05-2016, 16:46 »
Permanente faciliteit zit in de verdrukking.
Ff in Rhenen MX wezen kijken, is dus géén permanente faciliteit, die hebben het makkelijker, soort groene biotoop daar zo. wel een aanrader om er eens geweest te zijn.


Bilstain en Kleigroeve zijn quasi geluidloos. Daar zullen wellicht andere dingen een rol spelen.







Bilstain is prive grond, in een vallij waar niemand er last van heeft, in een dorp wat compleet word gedomineerd door de eigenaar...
ARM facebook HIER

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1568
Re: Petitie CodeGroen België
« Reactie #20 Gepost op: 16-05-2016, 11:45 »
Dat van die eigenaar is waar, maar de omgeving heeft er afgelopen 10 (?) jaar wel degelijk voor gezorgd dat men maatregelen moest nemen. Zoals de milieu zaken. Beek afschermen, etc. Terecht want dat water loopt natuurlijk verder dan het terrein.
En dan kan er zomaar iemand komen (een buurman) dat hij wel degelijk herri hoort en zijn grond vervuild raakt.

Die supermotards maken namelijk wel herrie ;)
BMW xChallenge en een Montesa 315R

Offline member

  • Yamaha TT600E Belgarda + GG TXT PRO GP250
  • Modje
  • *
  • Berichten: 4775
Re: Petitie CodeGroen België
« Reactie #21 Gepost op: 16-05-2016, 16:55 »
Klopt van de beek. Ik was daar toevallig een keer toen ze kwamen controleren. Direct daarna zijn overal die bordjes opgehangen. Overigens houd niet iedereen zich eraan en trainden ze er oa zelf (jongste telg).
ARM facebook HIER