Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: KTM 620 adventure gaat na 30m sputteren/inhouden  (gelezen 3678 keer)

Offline member

  • Prutser
  • *****
  • Berichten: 918
Re: KTM 620 adventure gaat na 30m sputteren/inhouden
« Reactie #15 Gepost op: 05-07-2016, 13:41 »
Doet heel erg denken aan het probleem wat ik had vlak voor mijn vakantie. Kwam de straat niet meer uit. Er waren een hoop dingetjes aan de TTR maar wat er voor zorgde dat hij bleef lopen was electra.

Ik heb alle stekkers nagelopen en ook de bougiekabel en aansluiting op bobine en bougiekap. Volgens mij zat daar het probleem. De schroefdraad in de bobine was roestig. Toen ik een nieuwe bougie en bougiekabel aan de roestvrije bobine had geschroefd bleef hij gewoon lopen. Inmiddels zijn de bobine en spanningsregelaar vervangen.

Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan

Offline member

  • *****
  • Berichten: 208
Re: KTM 620 adventure gaat na 30m sputteren/inhouden
« Reactie #16 Gepost op: 06-07-2016, 11:20 »
Bobines / ontstekingen willen ook weleens hitte gevoelig zijn. Doen het koud perfect en warm gaat hij haperen.
Ok. thnx


Doet je waterpomp het nog? Dat plastic schoepenradje wil nog wel eens sneuvelen, dan wordt je blok snel veel te heet.

Sent from my Nokia 3310 using Tapatalk




Die heb ik 4 maanden geleden gezien, die was nog in orde. Het schroefje was wel wat geroest, maar werkte nog goed.


Mijn 620 adv. met keihin is geen choke nodig rond de 20 c buiten temperatuur.

Het deksel van de ontsteking wil idd wel warm worden. Daarom wordt de kokusan ontsteking ook gekoeld met olie. Zie jij olie langs het kijkglas lopen? Zoniet kan het een probleem zijn met je olie toevoer. Ontsteking die te warm wordt geeft ook problemen.

Verstuurd vanaf mijn SM-G388F met Tapatalk

Ik heb een kokusan geloof ik ja. Heb ook zo'n ruitje en zie daar de olie doorheen lopen ja.

is de ontluchting van de tank niet verstopt? met vacuĆ¼m in je tank doet ie het niet meer..
Nope, die is niet verstopt.





Doet heel erg denken aan het probleem wat ik had vlak voor mijn vakantie. Kwam de straat niet meer uit. Er waren een hoop dingetjes aan de TTR maar wat er voor zorgde dat hij bleef lopen was electra.

Ik heb alle stekkers nagelopen en ook de bougiekabel en aansluiting op bobine en bougiekap. Volgens mij zat daar het probleem. De schroefdraad in de bobine was roestig. Toen ik een nieuwe bougie en bougiekabel aan de roestvrije bobine had geschroefd bleef hij gewoon lopen. Inmiddels zijn de bobine en spanningsregelaar vervangen.


Het lijkt er idd op dat ik het in die hoek moet gaan zoeken, alle elektra die voor de vonk zorgt... Leuk klusje. Moet in oktober naar Marokko, en ga nu op vakantie voor 3 weken. Nouja, heb ik weer wat te doen als ik terug kom  8)