Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: XTZ750 super ténéré  (gelezen 3444 keer)

Offline member

  • KTM 660/Africa Twin/DR-Z 400 E
  • In memoriam
  • *
  • Berichten: 6475
Re: XTZ750 super ténéré
« Reactie #15 Gepost op: 08-08-2006, 19:20 »
Uit Duitsland

Betrapt!!   :D Voor duitse motoren heb je geen COC nodig omdat de voertuig papieren in D-land zo uitgebreid zijn dat ze alles zo kunnen overnemen. Had ik ook met onze DRZ-e. Met een motor uit Belgie is dat een ander verhaal!
Als je het gevoel hebt dat je alles onder controle hebt, dan ga je gewoon niet hard genoeg!! - - - (www.motorbikes2africa.nl)

Offline member

  • KTM 660/Africa Twin/DR-Z 400 E
  • In memoriam
  • *
  • Berichten: 6475
Re: XTZ750 super ténéré
« Reactie #16 Gepost op: 08-08-2006, 19:23 »
Als wij een motor (met span) uit Duitsland zouden kopen, kan ik dan gewoon RDW in Arnhem bellen voor de rompslomp en wordt dan alles (kenteken, papieren enzo) door hun geregeld?
Gaan vrijdag even in Duitsland kijken bij een Super Tenere met Wasp span, vandaar. You never know.

Ze hebben mij verteld dat alles wat in D-land is toegelaten ook in NL is toegelaten. Dat heeft te maken met de TÜV die ze daar hebben. De duitsers zijn nogal streng, dus de RDW vertrouwd alles wat daar vandaan komt...
Als je het gevoel hebt dat je alles onder controle hebt, dan ga je gewoon niet hard genoeg!! - - - (www.motorbikes2africa.nl)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2617
Re: XTZ750 super ténéré
« Reactie #17 Gepost op: 08-08-2006, 21:29 »
Ze hebben mij verteld dat alles wat in D-land is toegelaten ook in NL is toegelaten. Dat heeft te maken met de TÜV die ze daar hebben. De duitsers zijn nogal streng, dus de RDW vertrouwd alles wat daar vandaan komt...
Dat dachten wij al.
Rijden van A naar B is logisch, naar nergens is veel beter!

Offline member

  • *****
  • Berichten: 301
Re: XTZ750 super ténéré
« Reactie #18 Gepost op: 13-08-2006, 22:01 »
hallo,

sorry voor het wat late antwoorden maar ik was tot gisterenavond (12/8) op reis.Deze morgen echter is de xt verkocht.
mvgr
Peter Penson