Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: Object winnen op ebay?  (gelezen 1622 keer)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 4276
Object winnen op ebay?
« Gepost op: 05-09-2006, 17:09 »
Halloha, er staat wat leuks op ebay te koop wat ik graaag wil winnen..
Nou weet ik dat er van die handige programma'tjes zijn die je daar mee kunnen helpen, weet iemand die misschien (snel) te vinden? half 9 loopt het af vanavond.
Ik heb Powersnipe al geholpen maar om nou bijna 40 euro daar voor neer te tellen is het ook net niet..

Offline member

  • Administrator
  • *
  • Berichten: 3255
Re: Object winnen op ebay?
« Reactie #1 Gepost op: 05-09-2006, 17:55 »
Als je gewoon thuis bent vanavond zou ik bij mijn computer gaan zitten en de veiling live in de gaten houden. Begin hooguit het laatste kwartier pas met bieden, enneeehh, laat het object gaan als het echt te duur wordt. Zijn Engelse ponden en er komen ook nog eens verzendkosten bij.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 488
Re: Object winnen op ebay?
« Reactie #2 Gepost op: 05-09-2006, 19:14 »
In de laatste minuten gebeurt het meeste bij de "hot items"...
Heb al vele malen geboden én er naast gezeten omdat ik te zuunig ben  :-X

Eigenlijk van te voren al bepalen wat je écht maximaal wil geven, E bay bied automatisch door tot dat bedrag.
Zelf ben ik bang dat een koper via een nep? account de boel kan laten oplopen zonder dat dat nodig is ?

Enige "trucje" dat ik kan verzinnen is een zgn verkeerd bedrag intoetsen, is ook link, wat je hebt de spullen wel echt aan je ribben als je bied. Voorbeeld;
iets kost +- 100 E.
Huidige bod staat op 80 E.
Op één minuut voor tijd bied je zgn 9000 E omdat je fout bied, je gaat dan wel automatisch door als winnaar... Zitten wel haken en ogen aan, vind het zelf te linke soep om mee te kloten.
Heb veel op Ebay rondgeneusd voor een Twin, dan worden de bedragen me té link   8)

Succes iig,
maar waarom in Engelse ponden ?

Offline member

  • *****
  • Berichten: 190
Re: Object winnen op ebay?
« Reactie #3 Gepost op: 05-09-2006, 20:00 »
https://www.ezsniper.com/

Gratis bij de eerste 3 gewonnen objecten en werkt als een tiet! Veiling niet gewonnen, dan ook gratis


Offline member

  • *****
  • Berichten: 4276
Re: Object winnen op ebay?
« Reactie #4 Gepost op: 05-09-2006, 21:35 »
Thnx ECM, wel jammer dat ik zo'n krent ben  ;D.. heb op 36 euro te kort ingezet  :( anders had ik vast een achtertank en rally zadel gehad.

Offline member

  • KTM 660/Africa Twin/DR-Z 400 E
  • In memoriam
  • *
  • Berichten: 6475
Re: Object winnen op ebay?
« Reactie #5 Gepost op: 06-09-2006, 11:53 »
www.auctionsniper.com gratis (behalve als je wat wint)
Als je het gevoel hebt dat je alles onder controle hebt, dan ga je gewoon niet hard genoeg!! - - - (www.motorbikes2africa.nl)