Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: offroad midden/zuid Spanje  (gelezen 4541 keer)

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 106
Re: offroad midden/zuid Spanje
« Reactie #15 Gepost op: 19-10-2006, 22:27 »
Het venster kan je niet beeldvullend maken als dat is wat je bedoelt.

De organisatie ken ik niet, ik zag vanmiddag een advertentie in een off Road blad hier en moest aan jullie denken. AMV is de naamgevende sponsor, een Franse (?) verzekeringsmaatschappij. (Betrouwbaarheidsgarantie? ik weet het niet ;) )
Nani Roma wordt er ook bij getrokken en dat is hier net zo iets als Johan C. die zegt dat Marco van B. het goed heeft gedaan (ook geen garantie dus.



Dit ziet er in ieder geval redelijk uit.

Ik las trouwens in het zelfde tijdschrift dat Nani Roma tijdens de rally in Marokko een ongeluk heeft gehad waarbij zijn navigator is omgekomen. Het blijft toch erg gevaarlijk die rally's.

Marcel


we hebben de Raid door midden en zuid Spanje de afgelopen week gereden, 1900 km bijna geheel offroad, een machtige raid, met 9 rijders  een enkele keer waren enkele zoek, door de stof reden we flink uit elkaar, enkele lekke banden een paar gekneusde tenen en wat schaafwondjes, het eten was nu zeer goed, maar bovenal prachtig om te rijden door dit toch wel enorme lege binnenland.
Trouwens nog bedankt voor de tips en pb.s

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 106
Re: offroad midden/zuid Spanje
« Reactie #16 Gepost op: 01-11-2006, 16:06 »

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 106
Re: offroad midden/zuid Spanje
« Reactie #17 Gepost op: 01-11-2006, 16:07 »


Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 106
Re: offroad midden/zuid Spanje
« Reactie #18 Gepost op: 01-11-2006, 16:10 »


Offline member

  • KTM 660/Africa Twin/DR-Z 400 E
  • In memoriam
  • *
  • Berichten: 6475
Re: offroad midden/zuid Spanje
« Reactie #19 Gepost op: 01-11-2006, 16:41 »
Ooooohhhh, mooie plaatjes...Heb je de tracks nog voor mij?
Als je het gevoel hebt dat je alles onder controle hebt, dan ga je gewoon niet hard genoeg!! - - - (www.motorbikes2africa.nl)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1595
Re: offroad midden/zuid Spanje
« Reactie #20 Gepost op: 01-11-2006, 21:48 »
Hoi Alp,

Ben even van het forum afgeweest. Leuk dat jullie zo´n mooie tocht hebben gehad. De foto´s zien er erg mooi uit. Als je de tracks heb of copie van een roadbook moet je ook even aan mij denken.

Groetjes Marcel.

PS ik heb nog een recente versie van de Boucle Andorane voor volgend jaar en eventueel wel wat andere tochten in de Catalaanse pyreneeen. Daar zijn de bergen iets groener. Het is een mountainbike trajekt, maar volgend jaar maar eens kijken hoe dat op de motorfiets gaat.




Marcel

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 106
Re: offroad midden/zuid Spanje
« Reactie #21 Gepost op: 09-11-2006, 22:40 »
Ooooohhhh, mooie plaatjes...Heb je de tracks nog voor mij?

keb wel wat tracks hoop ik, nog niet bekeken trouwens.
 

Offline member

  • Newbie
  • Berichten: 5
Re: offroad midden/zuid Spanje
« Reactie #22 Gepost op: 01-12-2006, 00:54 »
Hey Alp,

Met welke organisatie heb je dit gedaan? Moet je met een groep zijn? Wat heeft het grapje gekost?
Is het te doen op een AT?

Thanks,
Wouter

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 106
Re: offroad midden/zuid Spanje
« Reactie #23 Gepost op: 03-12-2006, 23:26 »
Hey Alp,

Met welke organisatie heb je dit gedaan? Moet je met een groep zijn? Wat heeft het grapje gekost?
Is het te doen op een AT?

Thanks,
Wouter
we hebben het gewoon zelf georganiseert, lees je ook als je de hele topic leest(zeg ik het goed), als groep heb je steun aan elkaar,  en kosten ligt aan hoe je de motos vervoerd en de hotel overnachtingen.
wil je meer weten? laat maar horen.