Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: Javascript errors  (gelezen 1295 keer)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1389
Javascript errors
« Gepost op: 13-01-2007, 23:50 »
Ben ik de enige die last heeft van javascript errors op dit forum?

Na ca. 10 minuten krijg ik een foutmelding, en ook als ik een bericht post. Verder gebeurt er niets engs, maar het is soms vervelend dat je eerst de foutmelding moet wegklikken voordat je verder kunt.

Maurice

Offline member

  • *****
  • Berichten: 5359
Re: Javascript errors
« Reactie #1 Gepost op: 14-01-2007, 01:57 »
geen probleem hier. maar ik draai op Opera en die gebruikt SUN-Java, de enige echte :)

(helaas is opera niet zo stabiel, misschien moet ik eens updaten)

Offline member

  • DR-Z 400s '06
  • *****
  • Berichten: 1000
Re: Javascript errors
« Reactie #2 Gepost op: 14-01-2007, 03:12 »
Ik heb ook nergens problemen mee... niet met ie7, firefox of seamonkey (nieuwe mozilla suite)
Waar geen weg is, is een wil.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1389
Re: Javascript errors
« Reactie #3 Gepost op: 14-01-2007, 11:39 »
Volgens mij staat standaard in IE6 uit dat hij foutmeldingen weergeeft. Maar omdat ik zelf een site beheer http://www.menmrally.nl waar ik met trial en error wat javascript in gezet heb, staat het bij mij aan. Op de meeste sites is dat geen probleem, maar hier krijg ik dus regelmatig foutmeldingen.

No big deal...

Maurice

Offline member

  • KTM 690 ER '14
  • Administrator
  • *
  • Berichten: 7115
Re: Javascript errors
« Reactie #4 Gepost op: 17-01-2007, 18:17 »
Ik heb zelf ook geen problemen, maar wel drie foutjes uit de stylesheet gehaald (Firefox foutconsole gaf die drie als enige aan).

De frontpage ververst elke tien minuten automatisch, maar dat is niet via een script, maar gewoon een Meta. Verder zit er niets dat na tien minuten "iets" zou moeten doen. Kan je een screenshotje van de melding mailen? Dan duik ik er (misschien) even verder in.