Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: Gezocht: Acerbis rally handkap bevestiging ding (rechts)  (gelezen 945 keer)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 5705
Gezocht voor m'n brute vriendinnetje (hoe krijg je anders zo'n ding stuk  ;))

Het alu afstand ding tussen de handkap en het gewone 22mm stuur in, rechts.
(acerbis rally handkappen met ingebouwde alu strip)

Bij een poging om het afgebroken boutje met een linksom tap te verwijderen is de tap ook afgebroken. Nu krijg ik er niet eens meer een boor in.  :-[

Plaatje ter verduidelijking van mijn onduidelijkheden.


Offline member

  • *****
  • Berichten: 998
Re: Gezocht: Acerbis rally handkap bevestiging ding (rechts)
« Reactie #1 Gepost op: 02-05-2007, 22:45 »
Volgens mij is dit wat je zoekt, te vinden op de bekende dr-big shop in duitsland:

http://www.hessler-motorsport.de/shop/product_info.php?products_id=265

Er staat ook nog een ander type aansluiting op de site, voor als dit niet precies is wat je zoekt.
Succes!

Offline member

  • *****
  • Berichten: 5359
Re: Gezocht: Acerbis rally handkap bevestiging ding (rechts)
« Reactie #2 Gepost op: 02-05-2007, 23:04 »
Erwin,

ideetje:
Het boutje zit er normaliter erg ondiep in. Ik weet dit omdat ik bij mijn 950 het alu deel moest inkorten omdat het anders te ver uitstak en tegen de kuip aan kwam.

Wat je dus misschien zou kunnen doen is er gewoon een cm ofzo afzagen (alu, met bout en al!) => daarna gaatje dieper boren en nieuwe draad erin.
Gevolg is dat de kap ('bij de leidiingen') dichter bij het stuur komt. Meestal kan dat geen kwaad.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 322
Re: Gezocht: Acerbis rally handkap bevestiging ding (rechts)
« Reactie #3 Gepost op: 03-05-2007, 12:38 »
Erwin,

ideetje:
Het boutje zit er normaliter erg ondiep in. Ik weet dit omdat ik bij mijn 950 het alu deel moest inkorten omdat het anders te ver uitstak en tegen de kuip aan kwam.

Wat je dus misschien zou kunnen doen is er gewoon een cm ofzo afzagen (alu, met bout en al!) => daarna gaatje dieper boren en nieuwe draad erin.
Gevolg is dat de kap ('bij de leidiingen') dichter bij het stuur komt. Meestal kan dat geen kwaad.
Goeie tip Gerben ! Ware het niet dat het probleem aan de stuurkant zit en niet aan de kapkant. :-\
Tja, als ik iets mol dan doe ik het natuurlijk wel goed  8)
Enneh Shifty-PK ook bedankt natuurlijk, maar we hoopten dat iemand misschien zo'n dingetje nog had liggen
what doesn't kill me only makes me stronger