Goh wat doen jullie toch allemaal met die motoren
Mijn remblokjes zijn nog maar half versleten, mijn achterband+bib die de rally en de reis naar huis heeft meegemaakt heeft nog de helft van zijn profiel, de baja voorband is met wiel en al in de vrachtwagen terug....was nog niet erg versleten..... Na de eerste dag rally besloot het blokje ineens géén olie meer te gaan verbruiken, op de terugreis wel weer wat olie verbruikt, maar misschien wil ie gewoon nieuwe..... verder niets afgebroken, alleen wat zitten emmeren met de electronica spaghettie voor imo en roadbook....maar met het handje draaien en hoofdrekenen kan je ook prima een rally rijden......
Verder laat ik de heenreis natuurlijk even wijselijk buiten dit verhaaltje...
Of toch maar wel, 3 lekke achterbanden, wat bleek te komen door een scheur in het karkas aan de binnenkant van de band (Ouwe Teraflex die ik dacht even op te rijden) laatste 400 km op een hele oude Michelin Enduro comp met nog 2 mm profiel gereden. Ik was die lekke banden zo zat dat ik met de nieuwe Tera maar een bib heb gemonteerd, die combi heeft het super gedaan. Dan ook nog 3 dagen last van niet altijd startende motor, dacht eerst killswitch, toen zekeringen, uiteindelijk waren het slecht klemmende stekkertjes van de bobines, voor de start van de rally goed vast gezet, nooit meer last van gehad.