Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: Reisverzekering, welke hebben jullie?  (gelezen 680 keer)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2206
Reisverzekering, welke hebben jullie?
« Gepost op: 21-06-2007, 11:42 »
Binnenkort verloopt mijn (doorlopende) reisverzekering. Ben nu aan het shoppen maar hier op het forum was niet heel veel recente infomatie te vinden. Dus is mijn vraag:

- welke (doorlopende) reisverzekering hebben jullie
- wat kost het op jaarbasis
- wat is het dekkingsgebied
- voor en nadelen
- wat zijn jullie eigen ervaringen

Bedankt alvast :)
Maarten
Zit niet meer op de DRZ, soms op de Alp en vaak op de MTB
Maar zit nog wel steeds onder de modder...

Offline member

  • Administrator
  • *
  • Berichten: 3255
Re: Reisverzekering, welke hebben jullie?
« Reactie #1 Gepost op: 21-06-2007, 12:36 »
Postbank Blue Travel doorlopende reisverzekering. Vooral genomen omdat ik altijd vergeet/niet nodig vind een reisverzekering af te sluiten. Kost 30 Euro per jaar en dan heb ik iig nog wat.

Nog nooit wat geclaimd trouwens. Dingen die normaal ook kapot hadden kunnen gaan ga ik tijdens een vakantie niet ineens claimen. Ik heb hem eigenlijk vooral om een nummer bij me te hebben dat ik kan bellen. Ben ik nu dom?

Offline member

  • *****
  • Berichten: 322
Re: Reisverzekering, welke hebben jullie?
« Reactie #2 Gepost op: 21-06-2007, 12:57 »
Doorlopende reisverzekering voor de hele wereld van Centraal Beheer, kost iets van 35/40 euro per jaar. Doorlopende annuleringsverzekering kost ongeveer even veel. Van de laatste heb ik toch al (helaas) twee keer gebruik moeten maken om centjes van vliegtickets terug te krijgen  :(

'k heb er destijds bij het uitzoeken van de reisverzekering vooral op gelet dat je niet aan een maximum reistijd gebonden bent.
Bij andere verzekeringen mag je bv maar max 45 dagen weg...... da's veels te kort natuurlijk  :D
what doesn't kill me only makes me stronger

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 16
Re: Reisverzekering, welke hebben jullie?
« Reactie #3 Gepost op: 21-06-2007, 14:17 »
Doorlopende reisverzekering voor de hele wereld van Centraal Beheer, kost iets van 35/40 euro per jaar. Doorlopende annuleringsverzekering kost ongeveer even veel. Van de laatste heb ik toch al (helaas) twee keer gebruik moeten maken om centjes van vliegtickets terug te krijgen  :(

'k heb er destijds bij het uitzoeken van de reisverzekering vooral op gelet dat je niet aan een maximum reistijd gebonden bent.
Bij andere verzekeringen mag je bv maar max 45 dagen weg...... da's veels te kort natuurlijk  :D
Bedoel je bijstandsverzekering voor persoon en voertuig? Ook geldig in marokko?

Offline member

  • KTM 660/Africa Twin/DR-Z 400 E
  • In memoriam
  • *
  • Berichten: 6475
Re: Reisverzekering, welke hebben jullie?
« Reactie #4 Gepost op: 22-06-2007, 08:56 »
Via de NKBV (Nederlandse Klim en Bergsport Vereniging). Daar zijn ook risico-sporten mee gedekt het hele jaar door voor € 35,- per jaar.
Als je het gevoel hebt dat je alles onder controle hebt, dan ga je gewoon niet hard genoeg!! - - - (www.motorbikes2africa.nl)