Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: karoo bestand tegen zware jongens?  (gelezen 2765 keer)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 3071
Re: karoo bestand tegen zware jongens?
« Reactie #15 Gepost op: 28-05-2007, 23:03 »
he dr-bean, dr-BIG staat inderdaad op een S [tot 180km/hr] zie het zelden op de teller en die zal dan ook wel wat overdrijfen..
maar denk dat een hogere snelheids index het langer uit zal houden..
had er zelf aan moeten denken :-[
thanks zappa
DR 800, KTM LC4 640 [Adventure] www.drbigclub.nl

Offline member

  • *****
  • Berichten: 4389
Re: karoo bestand tegen zware jongens?
« Reactie #16 Gepost op: 14-08-2007, 08:07 »
Ook nog ff mijn ervaring toevoegen:
Heb vorig jaar gebruikte Karoo achterband en TKC voorband gekocht. Beide waaren zgan. De achterband heeft het (bij mij!) 7000 km gehouden. Toen zag ie er zo uit.

Heb denk ik 95% verhard gereden, waarvan veel woon/werk. Ben op de weg redelijk rustig met het gas behalve in bochten want dan kan je leuk driften (opzij laten stappen) met de Karoo. Iig geen afgescheurde noppen. Op de snelweg maak ie behoorlijk herrie, maar de grip is me meegevallen. Kan bij drogg en nat weer m'n normale snelheid aanhouden, maar zoasl al eerder gezegd bij grote hellingshoek gaat de Karoo (gecontroleerd) glijden.
None of us is as strong as all of us.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 5359
Re: karoo bestand tegen zware jongens?
« Reactie #17 Gepost op: 15-08-2007, 19:53 »
ja.. het eerste stuk van de noppen gaat snel. Als er dan nog 3 mm op zit, dan duurt het nog lang voordat ie zo is als je heb daar toont: Alleen dan wil je er dus allang geen modderpaadje meer me rijden

Offline member

  • *****
  • Berichten: 4389
Re: karoo bestand tegen zware jongens?
« Reactie #18 Gepost op: 16-08-2007, 09:58 »
Modder niet maar zand prima.
None of us is as strong as all of us.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 493
Re: karoo bestand tegen zware jongens?
« Reactie #19 Gepost op: 17-08-2007, 12:04 »
95% op asfalt woon-werk op die banden?¿ je bent gek :P ;)

Trouwens, wat Richard zegt klopt wel. Heb hier nog een set K270's liggen op 300km, is wel met n 17" achter... overnemen? :-*

Offline member

  • *****
  • Berichten: 3071
Re: karoo bestand tegen zware jongens?
« Reactie #20 Gepost op: 17-08-2007, 21:13 »
denk dat ik de oplosing voor het banden probleem gevonden heb.. na m'n blok van m'n BIG kapot gerden te hebben, heb ik er een goedkope bij gekocht en het blok van de oude vervangen.. dus nu 2 BIGS.. 1 [shiny] komt op siracs en de andere [dirty] op T63's [denk ik.. of toch een nog meer cross band maar dan welke?? shit toch weer een banden probleem ::) ]
DR 800, KTM LC4 640 [Adventure] www.drbigclub.nl