Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: Beknibbeltip van de week 2: Camelbakslang  (gelezen 3942 keer)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1582
Re: Beknibbeltip van de week 2: Camelbakslang
« Reactie #15 Gepost op: 13-09-2007, 22:24 »
Heb m'n Camelbak mondstuk erop gezet 8)

Maar het kruidvat mondstuk werkt bij mij wel/ook. Zit een kleine snede over de breedte zodat deze open gaat staan als je er op bijt. Als die er niet in zit moet dan met een hobbymes een kleine moeite zijn lijkt me.


GJ :D
Don't even bother to agree with me, I 've already changed my mind :-)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 322
Re: Beknibbeltip van de week 2: Camelbakslang
« Reactie #16 Gepost op: 14-09-2007, 13:06 »
In Rotjeknor aan de Hoogstraat liggen nog hele bergen van die zuipslangen voor die ene euro en 24,5 centen. Dus mocht iemand er een of meer willen... geef maar een gil. (Die zakkies van Maarten zijn daar helaas ook niet meer....)
what doesn't kill me only makes me stronger

Offline member

  • *****
  • Berichten: 493
Re: Beknibbeltip van de week 2: Camelbakslang
« Reactie #17 Gepost op: 03-10-2007, 21:09 »
Heeft iemand ook al een handig alternatief gevonden voor dat kamelbak droogrekje? die krengen plakken idd vervelend dus nu doe ik meestal gewoon het vocht laten zitten en steeds omspoelen voor gebruik maar dat komt nu dan ook nog elke week voor. had al zitten denken iets met een kleerhanger verbouwen of zo ::)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 998
Re: Beknibbeltip van de week 2: Camelbakslang
« Reactie #18 Gepost op: 04-10-2007, 08:58 »
Ik gebruik een stalen draad klerenhanger welke ik dubbel in de breedte heb gevouwen en voilá.


Offline member

  • *****
  • Berichten: 4278
Re: Beknibbeltip van de week 2: Camelbakslang
« Reactie #19 Gepost op: 05-10-2007, 09:53 »
Heeft iemand ook al een handig alternatief gevonden voor dat kamelbak droogrekje? die krengen plakken idd vervelend dus nu doe ik meestal gewoon het vocht laten zitten en steeds omspoelen voor gebruik maar dat komt nu dan ook nog elke week voor. had al zitten denken iets met een kleerhanger verbouwen of zo ::)
Ik pak de camelbag met 3 of meer weken oud water, vul er wat in bij en rij weg hoor.
Nog nooit nadelige effecten van gemerkt :) Heb hem nog NOOIT gedroogd, is dat zo belangrijk dan?

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 63
Re: Beknibbeltip van de week 2: Camelbakslang
« Reactie #20 Gepost op: 08-10-2007, 20:26 »
De oplossing is zó simpel. Als je de waterzak & slang na gebruik gewoon in je vriezer gooit, dan hebben bacteriën geen kans en heb je een voorgekoelde zak voor de volgende keer. Itsa simpel
  'ik heb ginne rooie, maar 'k ben hartstikke rijk!'