Ik heb dat ook met de grote tank van de DRZ...
Heb gewoon 2 reserve standen, eerst het kraantje en als dat leeg is heb je de andere wang nog, even naar links overhevelen, door 'm gewoon iets te laten zakken... (hoeft de grond niet te raken zeg maar)
Maar wat Klei zegt, met offroad gooit ie zelf al een hoop liters naar de andere kant... Maar het is al wel eens mijn redding geweest dat ie op reserve stilviel en ik toch nog genoeg uit de andere kant haalde om de benzinepomp te halen.
Maar ik heb nog nooit helemaal leeg gestaan omdat ik er teveel vanuit ging dat ik nog genoeg had.
Om er een extra kraan op te zetten, moeten er in de tank (waterdicht dus zeg maar) al schroefdraad aangebracht zijn... Gaatjes boren voor de benzinenpijpjes kan denk ik wel, op zo'n kraan zitten meestal dichtingsrubbers, maar dan moet de tank al wel een vlak stuk hebben, maar de boel vastbouten zal niet zo makkelijk gaan zonder lekkage te veroorzaken.....(als je de moertjes er al van binnenuit op krijgt)