Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: Esther's AT R.I.P. :'( :'( :'(  (gelezen 3460 keer)

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 90
Re: Esther's AT R.I.P. :'( :'( :'(
« Reactie #15 Gepost op: 12-04-2005, 12:50 »
Kijk voor meer leedvermaak op http://www.markoos.net/brand 

Het hulp (rekenings)nummer van Esther is 6358784P


Marko
Kijk 'ns wat vaker op http://www.markoos.nl

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2710
Re: Esther's AT R.I.P. :'( :'( :'(
« Reactie #16 Gepost op: 12-04-2005, 13:35 »
Nou, onder leedvermaak versta ik toch iets anders.
Wat een ravage zeg, wat moeten jullie enorm zijn geschrokken.

Tussen de puinhopen herken ik nog een hoop auto/motoronderdelen
Zelfs een compleet blok?
Ik vroeg mij af wat er met de wielen van de AT is gebeurd, daar kan ik
op de plaatsjes niks meer van terug vinden.

Maar als ik dat zo zie, hebben jullie dus niet alleen de AT van Esther verloren,
maar ook een waarschijnlijk jarenlange verzameling van onderdelen, gereedschappen, enz....

Heel veel succes met een vlotte uitkering van de verzekering en de nieuwe opbouw
van de garage met inhoud.


Offline member

  • *****
  • Berichten: 589
Re: Esther's AT R.I.P. :'( :'( :'(
« Reactie #17 Gepost op: 12-04-2005, 13:37 »
Hallo Marko&Esther,

Ik heb net jullie foto's gezien. Wat een ellende zeg.  :'( :'( :'(

Als er iets is waarmee we kunnen helpen????

Ik heb nog 4 banden staan die je wel kunt krijgen, ik weet niet of je er iets aan hebt (Motoren koop je meestal met banden ;) ), maar dat ik alles wat ik heb voor een @.

Heel veel sterkte en hou ons op de hoogte,


Jochen.
Honda NC700X
KTM 640 Adv '01

Offline member

  • XT600E, XB12Ss, Hornet900
  • *****
  • Berichten: 298
Re: Esther's AT R.I.P. :'( :'( :'(
« Reactie #18 Gepost op: 12-04-2005, 16:02 »
Alles van aluminium is of helemaal weggesmolten of gedeeltelijk gesmolten. De wielen, achteras, en carburateurs zijn helemaal verdwenen.de temperatuur zal wel zo rond de 660 graden zijn geweest..smelttemp van aluminium.
Het extra set wielen voor beide @ zijn gelukkig gered die had ik de dag ervoor alweer in het motorschuurtje gezet ( tja hier in het noorden heb je de mogelijkheid om meerdere schuren te plaatsten dat is direct ook het spreiden van risico)
Het gereedschap wordt allemaal vergoed gelukkig, tenminste dat hebben ze gezegd.en ook de opbouw voor een nieuwe garage wordt netjes uitgekeerd.
Voor de knutselaars onder jullie die net zo als ons erg veel gereedschap hebben ( hadden) ehh dit valt niet onder de inboedel!! Dat wisten wij ook niet. Gelukkig krijgen we het geheel wel vergoed. Je hoort je hiervoor extra te verzekeren. Dat gaan we dus ook maar doen als we ons nieuwe gereedschap aangeschaft hebben.
Maarja de verzameling blokken en onderdelen is niet vervangbaar  :'(  wieweet met wat mazzel komen we die blokken weer tegen, tegen een leuke prijs.

En tja onderdelen voor de AT? ik denk dat ik beter een hele andere AT kan gaan kopen. want hetgeen nu nog over is daar heb ik geen vertrouwen meer in. Het zal wel slap metaal geworden zijn. Van de week gaat ie naar de sloop toe.
Hij was natuurlijk WA verzekerd dus daarvoor krijg ik geen centen van de verzekering. Ach ja wijze les...alle voertuigen zijn nu WA+ verzekerd krijg je tenminste nog iets vergoed.

Groeten Esther

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2617
Re: Esther's AT R.I.P. :'( :'( :'(
« Reactie #19 Gepost op: 12-04-2005, 21:33 »
ongeloofelijk!
Sterkte gewenst!
Rijden van A naar B is logisch, naar nergens is veel beter!

Offline member

  • KTM 660/Africa Twin/DR-Z 400 E
  • In memoriam
  • *
  • Berichten: 6475
Re: Esther's AT R.I.P. :'( :'( :'(
« Reactie #20 Gepost op: 18-04-2005, 15:00 »
Kan ook niet ff een weekje weg, of jullie steken gelijk vuurwerk aan...Megakut zegmaar. Als jullie wat nodig hebben, roep even!

Doei,
corné
Als je het gevoel hebt dat je alles onder controle hebt, dan ga je gewoon niet hard genoeg!! - - - (www.motorbikes2africa.nl)

Offline member

  • XT600E, XB12Ss, Hornet900
  • *****
  • Berichten: 298
Re: Esther's AT R.I.P. :'( :'( :'(
« Reactie #21 Gepost op: 18-04-2005, 15:39 »
Kan ook niet ff een weekje weg, of jullie steken gelijk vuurwerk aan...Megakut zegmaar. Als jullie wat nodig hebben, roep even!
Doei,corné

Behoorlijk klootte ja dat vonden en vinden wij ook. Ehh tja wat we nodig hebben? enorm veel alleen we hebben toch geen ruimte meer om echt te sleutelen dus we wachten wel af waar de verzekering mee komt als vergoeding. En verder hebben we afgelopen weekend alweer de basis materialen in huis gehaald. we kunnen nu alweer schroeven en spijkeren :D En voor de rest kunnen we een boel lenen bij de buren.
Ach we komen er wel weer overheen uiteindelijk is het alleen materiele schade als je het van de positieve kant bekijkt.

Groeten Esther

Offline member

  • XT600E, XB12Ss, Hornet900
  • *****
  • Berichten: 298
Re: Esther's AT R.I.P. :'( :'( :'(
« Reactie #22 Gepost op: 13-05-2005, 12:39 »
Vandaag is de expert langsgeweest.
Al ons gereedschap krijgen we vergoed, en voor de twin en alle onderdelen die we hadden verzameld in de loop der tijd (nieuw en gebruikt) krijgen we het luttele bedrag van 1250 euro terug :-\ . Onderdelen vallen overal tussen als het om het vergoeden daarvan gaat...heel sneu. Of te wel je kan beter niet teveel onderdelen in huis hebben


Offline member

  • KTM 660/Africa Twin/DR-Z 400 E
  • In memoriam
  • *
  • Berichten: 6475
Re: Esther's AT R.I.P. :'( :'( :'(
« Reactie #23 Gepost op: 13-05-2005, 14:38 »
hmmm, vraag ik mij toch af waar ze dat bedrag op baseren. Jouw twin was toch wel meer waard? Als ik zo op internet kijk, zie ik toch wel hoge prijzen...
Als je het gevoel hebt dat je alles onder controle hebt, dan ga je gewoon niet hard genoeg!! - - - (www.motorbikes2africa.nl)

Offline member

  • KTM 690 ER '14
  • Administrator
  • *
  • Berichten: 7114
Re: Esther's AT R.I.P. :'( :'( :'(
« Reactie #24 Gepost op: 13-05-2005, 15:04 »
Volgens mij viel in dit verhaal de motor buiten de inboedelverzekering/brandverzekering. De motor zelf was alleen WA verzekerd, en dus niet voor brand. Hoe het met de onderdelen zit weet ik niet, maar volgens mij zouden die gewoon onder de brandverzekering moeten vallen. Die 1250 euro is inderdaad errug magertjes. Zeker uit coulance?

Offline member

  • XT600E, XB12Ss, Hornet900
  • *****
  • Berichten: 298
Re: Esther's AT R.I.P. :'( :'( :'(
« Reactie #25 Gepost op: 15-05-2005, 08:13 »
De twin valt zeker buiten de verzekering omdat ie wA verzekererd was. onderdelen vallen ook overal buiten en kunnen alleen eventueel onder de verzekering van het motorvoertuigvallen als deze tegen brand verzekerd is...Op onze polis staat dat dit soort dingen tot 1250 euro verzekerd zijn. Alleen drie motorblokken claimen bij één auto of motor dat zal je ook nooit lukken ;D
Groeten esther