Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: TTR600  (gelezen 1315 keer)

Offline member

  • Op zoek naar onderdelen voor me TTR600.
  • Member
  • *
  • Berichten: 15
TTR600
« Gepost op: 20-08-2007, 02:36 »
Hallo iedereen.Ik heb een TTR600 model 2000.Ik zoek van alles voor me motor.Ik sleutel er zelf aan en maak regelmatig reisjes door de woestijn.Woon namelijk in Egypte.Elke dag is dus een feest voor mij:P Ben ook van plan om mee te doen aan de Pharaons Rallye. Ik hoop dat iemand mij kan helpen met de onderdelen.Alles is welkom.Vriendelijk bedankt voor t lezen.                                     Ps:Tips zijn altijd welkom.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2397
Re: TTR600
« Reactie #1 Gepost op: 20-08-2007, 06:55 »
er zijn nog een paar wachtende voor onderdelen
gr peet

Offline member

  • Noppe hef moor vun
  • *****
  • Berichten: 1304
Re: TTR600
« Reactie #2 Gepost op: 24-08-2007, 21:06 »
Hallo iedereen.Ik heb een TTR600 model 2000.Ik zoek van alles voor me motor.Ik sleutel er zelf aan en maak regelmatig reisjes door de woestijn.Woon namelijk in Egypte.Elke dag is dus een feest voor mij:P Ben ook van plan om mee te doen aan de Pharaons Rallye. Ik hoop dat iemand mij kan helpen met de onderdelen.Alles is welkom.Vriendelijk bedankt voor t lezen.                                     Ps:Tips zijn altijd welkom.

Gefeli met deze fijne motor.
Als je een ritje organiseert hoor ik het graag!

Vertel eens hoe je daar zo terechtgekomen bent? Geboren, verhuisd?

Offline member

  • Op zoek naar onderdelen voor me TTR600.
  • Member
  • *
  • Berichten: 15
TTR600 Egypt
« Reactie #3 Gepost op: 16-10-2007, 14:40 »
Sorry dat ik zoooo laat pas antwoord.Ik had t druk met werk.Was voor een paar weken in Dubai.Maar oke.Ik ben hierheen verhuisd.Ben altijd al een motorgek geweest maar na allerlei motors te hebben gehad uiteindelijk een ttr aan geschaft en daar heb ik echt veel plezier aan.denk erom dat ik in Egypte zit en dat t qua land nog n beetje achterloopt maar gek genoeg kan ik hier alles voor de ttr krijgen.Echt alles.Hij is heel populair hier in Egypte.Dus ik heb t over Egypte dan heb ik t ook over de Piramides en de woestijn.Ik ben gek als ik daar niet regematig heen ga.Ja toch?Zou eigenlijk met de Pharaonic Rallye mee doen maar helaas ben ik nog in Nederland.best wel jammer.2800 km door de woestijn waarvan 150 op asfalt. :( Dus nu ga ik voor de rallye van April.Dan word er ook 1 gehouden vanaf de Piramides. Dat was t dan  :D                         

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2397
Re: TTR600
« Reactie #4 Gepost op: 16-10-2007, 18:03 »
nou als je alles kan krijgen daar in egypte
hoef je het hier niet te zoeken

Offline member

  • Op zoek naar onderdelen voor me TTR600.
  • Member
  • *
  • Berichten: 15
Re: TTR600
« Reactie #5 Gepost op: 17-10-2007, 02:36 »
Hehe.Wees n beetje vrolijk joh.Me alles bedoel ik de originele onderdelen er van zoals bij de Yamaha dealer himself.Hier ben ik op zoek naar een Acerbis tank en een Ohlins voor achter.Maar daarom ogen er ook wel andere dingen bij :P    Dus als je iet hebt laat t me weten ;)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 241
Re: TTR600
« Reactie #6 Gepost op: 05-11-2007, 21:50 »
hi Karym,

tweede hands spullen zijn er niet veel voor de ttr. www.kedo.de en www.off-the-road.de zijn op het internet goede bronnen.

gr.
Sander