Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: Airoh S4 Enduro  (gelezen 12891 keer)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2268
Re: Airoh S4 Enduro
« Reactie #30 Gepost op: 28-02-2008, 22:10 »
... Iemand een idee waar ik die kan bestellen?

Bij de Airoh dealer voor een luttele 45 Euro..................  ??? :D ;D

Voor een helm van 245 Euro is dat acceptabel, maar voor die van jou :-X
Er komt een tijd,
dat iedereen op een Adventure rijdt

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2710
Re: Airoh S4 Enduro
« Reactie #31 Gepost op: 29-02-2008, 12:51 »
 :-X Daar was ik al bang voor....
Da's meer dan de helft van de helm zelf ::)
Ik rij in het donker voorlopig nog maar even met mijn heldere crossbril, kan ik dat ook gelijk testen... en zo vaak hoef ik niet door het donker..

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1595
Re: Airoh S4 Enduro
« Reactie #32 Gepost op: 01-03-2008, 21:35 »
vorige maand heb ik er eentje bij Jos Smit in Haarlem gekocht met een licht vizier. Die even bellen lijkt me.
023-5380490.

Edit: ik had de reaktie van Fr@nture even niet gezien :-[, maar die redenatie vind ik onzin. Met zoveel korting kan die €45 er nog wel vanaf. Nu heb je lekker goedkoop een ding waar je eigenlijk niet blij mee bent. Ook mooi.

Marcel
Marcel

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 24
Re: Airoh S4 Enduro
« Reactie #33 Gepost op: 02-03-2008, 19:25 »
Pas bij Jos Smit geweest in Haarlem, en deze had naast de eerder genoemde 3 in 1 helmen ook een Uvex Enduro liggen. Deze was 10 euro duurder of zo, maar had wel een anti fog vizier, welke ook een stuk beter afsloot dan eerder genoemde helmen. Wellicht een goede optie.

Offline member

  • Cagiva Canyon 500
  • starter
  • Berichten: 3
Re: Airoh S4 Enduro
« Reactie #34 Gepost op: 05-03-2008, 12:26 »
Ik ben ook aan het kijken geweest voor pinlock in mijn S4, maar van verschillende zaken te horen gekregen dat het door de vorm van het vizier niet gaat passen. Pinlock zelf weet niet of een universele pas te maken is, maar zij verwachten wel dat je tegen de randen van de pinlock lens aan zult kijken, omdat het airoh vizier zo groot is. Dat grote vizier vind ik trouwens een erg fijn pluspunt van de S4. 

Ik ben nu van plan om een foggy x mask te gaan proberen, iemand ervaring mee? http://www.respro.com/products/racing/off-road-racing/foggy_x_faceguard/

Offline member

  • Newbie
  • Berichten: 9
Re: Airoh S4 Enduro
« Reactie #35 Gepost op: 08-03-2008, 07:21 »
Ik ben ook aan het kijken geweest voor pinlock in mijn S4, maar van verschillende zaken te horen gekregen dat het door de vorm van het vizier niet gaat passen. Pinlock zelf weet niet of een universele pas te maken is, maar zij verwachten wel dat je tegen de randen van de pinlock lens aan zult kijken, omdat het airoh vizier zo groot is. Dat grote vizier vind ik trouwens een erg fijn pluspunt van de S4. 

Ik ben nu van plan om een foggy x mask te gaan proberen, iemand ervaring mee? http://www.respro.com/products/racing/off-road-racing/foggy_x_faceguard/

Ben ook benieuwd  :)
Groetjes,
Aernoudt

* XTZ 750 Super Tenere *

Offline member

  • Newbie
  • Berichten: 9
Re: Airoh S4 Enduro
« Reactie #36 Gepost op: 16-03-2008, 21:15 »
Zaterdg de S4 wezen passen. Los van de pasvorm, per hoofd anders, vond ik het vizer zeer onprettig: door de sterke bolling vervormd het beeld  :-\
Dat gaat 'm, voor mij althans, niet worden.
Groetjes,
Aernoudt

* XTZ 750 Super Tenere *