Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: 21 juni trialmiddag in Enschede  (gelezen 1113 keer)

Offline member

  • Alledin Support
  • Member
  • *
  • Berichten: 25
21 juni trialmiddag in Enschede
« Gepost op: 28-05-2008, 23:13 »
Op 21 juni 2008 bieden wij de mogelijkheid om een middagje trial te rijden onder begeleiding van ervaren instructeurs. Trialmotor en helm zijn beschikbaar dus die hoef je niet zelf te hebben of mee te nemen.
Voor verdere informatie over kosten en aanmelding http://www.alledin-support.nl/index.php?paginaid=26
Er zijn nog een aantal plaatsen beschikbaar. Aanmelden kan tot uiterlijk 13 juni.

Alledin Support
Dieni Folman

Offline member

  • *****
  • Berichten: 998
Re: 21 juni trialmiddag in Enschede
« Reactie #1 Gepost op: 30-05-2008, 13:05 »
Omdat deze dag samenvalt met de midsummer 1000, hét allroad maniacs weekend, zal er wat minder animo zijn.

Offline member

  • Alledin Support
  • Member
  • *
  • Berichten: 25
Re: 21 juni trialmiddag in Enschede
« Reactie #2 Gepost op: 10-06-2008, 16:55 »
Hmm, daar heb je gelijk in.  :-[
Door alle voorbereidingen voor de OER, te weinig tijd besteed aan lezen van forums...
Ook gelezen dat de GS-club inmiddels ook bezig is met hun 2e trialmiddag in juli, augustus of september.
Helaas al gereserveerd en ook al wat aanmeldingen. Die willen we niet teleur stellen.
Volgende keer gewoon nog beter opletten. :)
Dus, voor iedereen die niet al iets anders te doen heeft of zich nog niet heeft aangemeld voor andere data, laten we 21 juni voorlopig nog staan. Mochten er echt teleurstellend weinig deelnemers zijn, kunnen we altijd nog schuiven.
In elk geval bedankt voor je bericht.
Groet, Dieni.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1791
Re: 21 juni trialmiddag in Enschede
« Reactie #3 Gepost op: 10-06-2008, 18:02 »
Da's jammer...   :-\ Ik kan ook niet, want ik ga de MS 1000 ook doen. Voor wie de MS 1000 niet rijdt;

Een aanrader wat mij betreft! Ik ben door zo'n initiatief helemaal verslingerd geraakt aan de trialsport. Niet duur en heel veel lol! Ook leuk voor in de winter trouwens als d'r niet zoveel ritjes zijn.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 3071
Re: 21 juni trialmiddag in Enschede
« Reactie #4 Gepost op: 10-06-2008, 23:58 »
Jammer genoeg op een zaterdag, moet ik werken :(
Anders was ik wel even komen stuntelen [ rijdend op een 200kg+ fiets] ;)
DR 800, KTM LC4 640 [Adventure] www.drbigclub.nl

Offline member

  • Alledin Support
  • Member
  • *
  • Berichten: 25
Re: 21 juni trialmiddag in Enschede
« Reactie #5 Gepost op: 16-06-2008, 10:25 »
Ondanks de misschien wat ongelukkig gekozen datum ivm Midsummer 1000 en de komende traildag van de BMW-GS Club op 20 juli, hebben we inmiddels 10 deelnemers bij elkaar.  :)
Dat is geen grote groep, dus er zal tijd en aandacht genoeg zijn voor iedereen.

Mogelijk organiseren we iets dergelijk nog eens in het najaar, als daar voldoende belangstelling voor is.