Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: yamaha experience en presentatie xt660 tenere 24 mei bij bruggeman motoren  (gelezen 1826 keer)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 499
Pers bericht;

http://www.motoplus.nl/Frontend/news.php?page_id=2263

Op zaterdag 24 mei aanstaande brengt de Yamaha Expierience 2008 een bezoek aan Bruggeman Motoren in Nieuw-Vennep. Vanuit de grote Yamaha Experience trailer, die voor de zaak geparkeerd wordt, komen vooral heel veel fonkelnieuwe Yamaha motoren voor een onvergetelijke proefrit en ook nog vele spetterende activiteiten. Bij al die testmotorfietsen die uit de trailer gerold worden is ook de allernieuwste XT660Z Ténéré, de moderne All Road met een legende als achtergrond. Proefrijden, beleven en kennismaken, het kan allemaal op 24 mei.

Proefrijden op bijna alle Yamaha-modellen, de nieuwe XT660Z Ténéré ontdekken, ontbijten, van een motormodeshow genieten, reisorganisaties en clubs ontmoeten, de minimarkt bezoeken, meedoen aan een Dakar-quiz en nog veel, veel meer. Het gebeurt allemaal tijdens de Yamaha Experience 2008. Voor diegenen, die wat meer actie willen is er een sleutelwedstrijd. Twee kandidaten nemen het tegen elkaar op om zo snel mogelijk het voorwiel uit en weer terug in de voorvork te monteren. Voor de winnaar ligt een mooie prijs te wachten. Er is op deze bijzondere dag natuurlijk heel veel gelegenheid om proef te rijden op de nieuwe Yamaha-modellen. Als u uw rijbewijs, een helm en een jack meebrengt kunt u zich gratis voor een proefrit aanmelden. De dag gaat van start met een gratis uitgebreid Yammy-ontbijt, hiervoor kan men zich opgeven via www.bruggeman.nu

Voor de vrouwelijke bezoekers vinden er diverse modeshows plaats en voor de kinderen is er een springkussen en een kleurwedstrijd. Misschien dat u superster Valentino Rossi 'himself' ontmoet in de Rossi-look-a-like verkiezing. Iedereen, die denkt dat hij/zij qua looks op Il Doctore lijkt - ook een replica van zijn racemotor telt mee - kan zich aanmelden. De uiteindelijke winnaar ontvangt een door Rossi zelf gesigneerde AGV-helm! Op de foto met 'Rossi' kan natuurlijk ook. Aan de hand van eenvoudige en moeilijkere vragen worden avontuurlijke bezoekers aan de tand gevoeld en ook zij maken hierbij kans op een exclusieve Yamaha prijs. Teveel activiteiten om op te noemen, het wordt in ieder geval een dag waarbij geen enkele bezoeker zich zal vervelen. En voor een hapje en drankje wordt natuurlijk gezorgd.

www.juniorridingexperience.com         bookings@juniorridingexperience.com
www.motox-travel.com           info@motox-travel.coml
www.motox.nl                         info@motox.nl

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1385
Heej Baai!

Leuk, had ik al in mn agenda staan.
Staan ook van die subtiele paginagrote advertenties in de bladen.
 8)
Ben jij daar ook zaterdag?
Atic#1007,  TCN#397

Offline member

  • *****
  • Berichten: 499
Hela,

jazeker.
ik ben de gehele dag aanwezig.

ik zal alle yamaha expereince dagen in NL aanwezig zijn.

Gezellig.
tot zaterdag.
www.juniorridingexperience.com         bookings@juniorridingexperience.com
www.motox-travel.com           info@motox-travel.coml
www.motox.nl                         info@motox.nl

Offline member

  • KTM 690 ER '14
  • Administrator
  • *
  • Berichten: 7115
Ik kijk ook nog even of ik langs kan schieten. Heb voor die dag een (door mij) uitgezet bedrijfsritje op de planning staan...........Aangezien ik zelf voorop rij zal ik in ieder geval iets meer gas geven zodat we op tijd terug zijn.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 199
De Yamaha-Experience karavaan is op 7juni bij Van Meel Motoren in Made(thuiswedstrijd!) en daarnaast nog bij enkele andere motorzaken: 31-5 V/d Heyden Den Bosch, 14-6 Arie Molenaar IJsselstein, 21-6 Motor Centrum West Naaldwijk. Volgens de advertentie zijn dit de eerste vijf data's, dus waarschijnlijk volgen er nog enkelen. Greetz, Hans.
P.s.: heb voor zaterdag a.s. een afspraak bij Van Meel voor een proefrit op de nieuwe Tenere, ben zeer benieuwd! Alle motorbladen waren in ieder geval erg positief(Motor, Moto'73, Motoplus, Promotor, Motorrad, Tourenfahrer(met een special over 25jaar Tenere) en Motoren&Toerisme).
make the world beautiful, get a tattoo!  http://dallastx.smugmug.com

visit: www.hank3.com

Offline member

  • *****
  • Berichten: 305
Zijn ze ook in het oranje te koop?
En de LC8? Die ploegt onverdroten voort......

Offline member

  • *****
  • Berichten: 267
Laat me ff weten hoe die rijdt jongens, kan me op dit moment wat moeilijk vrijmaken. Privè een beetje moeilijk, zoontje bijna klaar met behandeling leukemie :), nu pa met longK en uitzaaiingen :-\. Ff klotetijd duss, maar ik kijk uit naar mijn Tènèrè hoor.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1582
Oef, de duivel schijt ook altijd op een grote hoop hé.

Sterkte man! Ook voor de rest van je familie.


GJ :-\
Don't even bother to agree with me, I 've already changed my mind :-)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 267
Helaas wel ja, maar er zijn OF meerdere duivels, OF de duivel kan enorm goed schijten, want je ( tenminste wij ) hoort die ellende tegenwoordig overal om je heen helaas.
We houden de moed erin zover het gaat.

Erik,

Offline member

  • *****
  • Berichten: 499
Dallas er komen nog 5 data bij inderdaad. 
Voor foto's van de presstest kijk op het item zware jongens training in lelystad daar heeft Ferd enkele foto's geplaatst die we in marokko gemaakt hebben. De bestuurder dat ben ik natuurlijk ;-)

En Erik Sterkte.

Bryan

De Yamaha-Experience karavaan is op 7juni bij Van Meel Motoren in Made(thuiswedstrijd!) en daarnaast nog bij enkele andere motorzaken: 31-5 V/d Heyden Den Bosch, 14-6 Arie Molenaar IJsselstein, 21-6 Motor Centrum West Naaldwijk. Volgens de advertentie zijn dit de eerste vijf data's, dus waarschijnlijk volgen er nog enkelen. Greetz, Hans.
P.s.: heb voor zaterdag a.s. een afspraak bij Van Meel voor een proefrit op de nieuwe Tenere, ben zeer benieuwd! Alle motorbladen waren in ieder geval erg positief(Motor, Moto'73, Motoplus, Promotor, Motorrad, Tourenfahrer(met een special over 25jaar Tenere) en Motoren&Toerisme).
www.juniorridingexperience.com         bookings@juniorridingexperience.com
www.motox-travel.com           info@motox-travel.coml
www.motox.nl                         info@motox.nl

Offline member

  • KTM 690 ER '14
  • Administrator
  • *
  • Berichten: 7115
Ik gooi ze hier ook nog wel een keer  ;)

















Mooi hè........Met dank aan Bryan ;)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 267
Kijk , heb ik weer een vers buraaublad achtergrondje.  :D :D

Offline member

  • *****
  • Berichten: 499
ik doe het met plezier erik
www.juniorridingexperience.com         bookings@juniorridingexperience.com
www.motox-travel.com           info@motox-travel.coml
www.motox.nl                         info@motox.nl