Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: Centraal-Europa op tv  (gelezen 3733 keer)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 5359
Re: Centraal-Europa op tv
« Reactie #15 Gepost op: 23-04-2008, 22:19 »
't is soms wel meer enduro dan rally. Al helemaal met die relatief lichte standaard fietsjes.

Ben trouwens benieuwd wat Michelin gaat doen met de Baja: volgens zeggen wordt ie niet meer geleverd, maar komt er dan een vervanging???

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2636
Re: Centraal-Europa op tv
« Reactie #16 Gepost op: 23-04-2008, 23:01 »
super 8) 8) 8)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2268
Re: Centraal-Europa op tv
« Reactie #17 Gepost op: 24-04-2008, 07:40 »
Ben trouwens benieuwd wat Michelin gaat doen met de Baja: volgens zeggen wordt ie niet meer geleverd, maar komt er dan een vervanging???

'k denk dat er n speciale Poesta band gaat komen  :P
Er komt een tijd,
dat iedereen op een Adventure rijdt

Offline member

  • *****
  • Berichten: 857
Re: Centraal-Europa op tv
« Reactie #18 Gepost op: 24-04-2008, 10:29 »
Kom maar gerust mee naar de Oost-Europa rally, want ik durf nu wel te beweren dat wij een veel mooier en afwisselend evenement hebben. Morgen weer precies dezelfde etappe als vandaag, we worden een beetje flauw van iedere keer dezelfde stukkies rijden.
Zo, nu snel weer op pad, KTM rijders komen zo binnen als het goed is...

Offline member

  • KTM 690 ER '14
  • Administrator
  • *
  • Berichten: 7115
Re: Centraal-Europa op tv
« Reactie #19 Gepost op: 24-04-2008, 14:06 »

Deel 4 van Eurosport staat er weer in z'n geheel


KLIK


Offline member

  • KTM 690 ER '14
  • Administrator
  • *
  • Berichten: 7115
Re: Centraal-Europa op tv
« Reactie #20 Gepost op: 24-04-2008, 14:08 »
De beelden die ASO ter beschikking stelt via YouTube  (dag-4):


Ik zal de rest ook even rippen en zelf hosten voordat ze weer verdwenen zijn.


Offline member

  • KTM 690 ER '14
  • Administrator
  • *
  • Berichten: 7115
Re: Centraal-Europa op tv
« Reactie #21 Gepost op: 25-04-2008, 09:50 »


KLIK

Dag 5 - volledige avonduitzending.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 998
Re: Centraal-Europa op tv
« Reactie #22 Gepost op: 25-04-2008, 10:23 »
Goed werk Ferd! Ik heb deze ook weer met veel intresse gekeken!

Die uitzendtijden van eurosport zijn zo laat en onbetrouwbaar dat deze oplossing echt outstanding is!

Offline member

  • KTM 690 ER '14
  • Administrator
  • *
  • Berichten: 7115
Re: Centraal-Europa op tv
« Reactie #23 Gepost op: 26-04-2008, 09:22 »

Offline member

  • KTM 690 ER '14
  • Administrator
  • *
  • Berichten: 7115
Re: Centraal-Europa op tv
« Reactie #24 Gepost op: 27-04-2008, 19:25 »
Zo, het laatste bestand van ruim 100 mb wordt nu ge-upload. Staat zo dus klaar. Al met al een mooie oefening voor de komende evnementen. Betrouwbaarheid van de avonduitzendingen van Eurosoprt is nul, de ochtenduitzending was erg tijdvast (de dag werd er mee gestart, als ze dan al uitlopen kunnen ze beter iets anders gaan doen ::)). Maar dan dus even downloaden van thuis naar mijn werk (gaat niet snel, ca. twee uur per aflevering), convrteren naar een voor internet begrijpelijk formaat, en dan weer uploaden (dan ben ik blij met mijn internet verbinding thuis, daar heb ik maar een kwart van de uploadsnelheid van thuis beschikbaar, kost dus weer twee uur :confused:)

Ik hoop dat het nut heeft gehad, en dat de kwaliteit nog een beetje te doen is geweest. Ik laat de pagina voorlopig nog in tact, dus kan je het later nog allemaal eens goed bekijken. Misschien ben ik nog wel zo gek om alle motorbeelden uit de uitzendingen te knippen en achter elkaar te compileren. Van de OER hoef je weinig te verwachten. Er gaan wel beelden komen, mnaar niet tijdens de rally zelf. Ten eerste heb ik er waarschijnlijk geen tijd voor, en als ik er tijd voor zou hebben zijn de compters in gebruik voor de overige organisatorische zooi. Van de Transorientale heb ik geen idee of er beelden op tv gaan komen. als jullie iets weten geef maar een gil, dan zal ik proberen het te "tapen".

Kijk HIER voor de laatste aflevering. De laatste offroadmeters op een reeds bekend terrein, en natuurlijk de podiumbeelden. Op Rallymaniacs heb ik trouwens een apart filmpje geplaatst van de crash van De Villiers. Ze hebben in ieder geval nog even de ijd m hem weer rally klaar te maken ;D

Offline member

  • KTM 660/Africa Twin/DR-Z 400 E
  • In memoriam
  • *
  • Berichten: 6475
Re: Centraal-Europa op tv
« Reactie #25 Gepost op: 28-04-2008, 10:51 »
iig leuk om die beelden langs te zien komen! (maar mis wel de woestijnbeelden...)
Als je het gevoel hebt dat je alles onder controle hebt, dan ga je gewoon niet hard genoeg!! - - - (www.motorbikes2africa.nl)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2617
Re: Centraal-Europa op tv
« Reactie #26 Gepost op: 14-06-2008, 18:06 »
Vanavond om 19:55 op RTL 7 de Transorientale Rally.
Rijden van A naar B is logisch, naar nergens is veel beter!