Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: [gezocht] Allroadroute rond Oosterhout  (gelezen 1278 keer)

Offline member

  • KTM 690 ER '14
  • Administrator
  • *
  • Berichten: 7115
[gezocht] Allroadroute rond Oosterhout
« Gepost op: 16-09-2008, 20:38 »
Ik ben op zoek naar een allroad/offroad-route rond Oosterhout. Hoeft niet al te lang te zijn, mag speciaal worden uitgezet, max 100km.

Waarom?
ARM is uitgenodigd om een stand te bemannen en het ARM te promoten tijdens een open weekend bij een motordealer. Er begint het één en ander in mijn hoofd rond te dwarrelen en één van mijn zorgpunten is o.a. dat ik daar tussen allemaal racers wat offroad probeer te promoten. Dat wil ik dus niet, en dus lijkt het mij leuk als er veel ARM-mers even langs komen. En die komen sneller als er ook wat te rijden valt dus bij deze......

Woont er daar iemand in de buurt die iet weet/in  elkaar kan draaien? Zou ik onwijs lek vinden, en ik denk voor mij wel één van de criteria om dit weekend verder te organiseren. Alleen roadbook, gps rijden doet men maar tijdens de OER  :P

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1745
Re: [gezocht] Allroadroute rond Oosterhout
« Reactie #1 Gepost op: 16-09-2008, 20:40 »
Van Meel is volgens mij een enthousiaste offroad dealer

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1820
Re: [gezocht] Allroadroute rond Oosterhout
« Reactie #2 Gepost op: 16-09-2008, 23:00 »
oosterhout bij breda of oosterhout nijmegen?

gr. frank

Offline member

  • KTM 690 ER '14
  • Administrator
  • *
  • Berichten: 7115
Re: [gezocht] Allroadroute rond Oosterhout
« Reactie #3 Gepost op: 16-09-2008, 23:07 »
Breda, van Meel motoren

Offline member

  • *****
  • Berichten: 986
Re: [gezocht] Allroadroute rond Oosterhout
« Reactie #4 Gepost op: 17-09-2008, 12:06 »
Neem even contact op met Harruk, die woont (of woonde, dat weet ik niethelemaal zeker) in die buurt, en heeft waarschijnlijk nog wel wat ritjes zo op de plank.... uh in zijn navigator zitten.

Rij nooit sneller dan je beschermengel vliegen kan...
Honda '95 Africa Twin in Rally uitvoering. Beta 520 RR 2011

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2710
Re: [gezocht] Allroadroute rond Oosterhout
« Reactie #5 Gepost op: 17-09-2008, 12:14 »
Als ik mij niet vergis, komt de MS op een paar 100 m na langs van Meel (zijn wij de laatste keer even binnegelopen) misschien dat je daar alvast wat aan hebt...

Offline member

  • *****
  • Berichten: 199
Re: [gezocht] Allroadroute rond Oosterhout
« Reactie #6 Gepost op: 17-09-2008, 16:10 »
Neem anders even contact op met Corné van Meel, ze gaan regelmatig met een klubje in het weekend offroad rijden in de omgeving. En ondanks dat hij als Yamaha-dealer alle types Yamaha verkoopt, ligt zijn hart toch wel bij het offroad gebeuren(en zo ook bij een aantal van zijn medewerkers!) en o ja.... hij heeft ook dit jaar de Heroes Legend gereden met een aangepaste WR450. E-mail: info@vanmeelmotoren.nl of telefoon: 0162-427617. Greetz, Hans.
make the world beautiful, get a tattoo!  http://dallastx.smugmug.com

visit: www.hank3.com

Offline member

  • *****
  • Berichten: 199
Re: [gezocht] Allroadroute rond Oosterhout
« Reactie #7 Gepost op: 29-09-2008, 08:27 »
Hey, Ferd! Hoe is de stand van zaken, heb je nog iets kunnen regelen? Laat me even iets weten, dan kan ik een kraampje reserveren voor de ARM. Bvd, greetz, Hans.
make the world beautiful, get a tattoo!  http://dallastx.smugmug.com

visit: www.hank3.com

Offline member

  • KTM 690 ER '14
  • Administrator
  • *
  • Berichten: 7115
Re: [gezocht] Allroadroute rond Oosterhout
« Reactie #8 Gepost op: 29-09-2008, 08:49 »
Helaas, ik moet deze kans dit jaar laten lopen. Te korte voorbeidingstijd icm overige verplichtingen en persoonlijk een drukke periode. Volgend jaar misschien nog een keer proberen.