Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: Mc Gregor en Boorman indirect verantwoordelijk voor slechte kwaliteit BMW  (gelezen 3113 keer)

Offline member

  • KTM 660/Africa Twin/DR-Z 400 E
  • In memoriam
  • *
  • Berichten: 6475
Anderen voelen zich weer enorm stoer en ongewassen als ze op hun blinkende door de dealer gecustomizede Harley rondcruisen... :-\

En zo heeft iedereen recht op zijn eigen avontuur  ;)
Als je het gevoel hebt dat je alles onder controle hebt, dan ga je gewoon niet hard genoeg!! - - - (www.motorbikes2africa.nl)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1597
Heren heren, ik bespeur toch geen kinnesinne hier????
Die vent in de eerste serie was inderdaad een beetje arrogant, zijn letterlijke woorden waren dat als hij het al niet zou redden de beide acteurs het zeker niet zouden redden. En dat stukje op de vrachtwagen had je op een KTM ook niet gered hoor.

Marcel.
Marcel

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1745
Heren heren, ik bespeur toch geen kinnesinne hier????
Die vent in de eerste serie was inderdaad een beetje arrogant, zijn letterlijke woorden waren dat als hij het al niet zou redden de beide acteurs het zeker niet zouden redden. En dat stukje op de vrachtwagen had je op een KTM ook niet gered hoor.

Marcel.

Die vent is Thomas Junkers, een door KTM ingehuurde "avonturier" om de LC8 dmv zijn reizen te promoten. Zijn ook allerlei filmpjes van. Die vent heb ik eens getroffen op een duits KTM treffen en dat is echt een enorme arrogante boeren l&^%$#l De arrogante ondertoon in de long way down was ook goed te horen. Ik heb het niet uit de eerste hand, maar naar verluidt zou BMW niet alleen de motoren gesponsord hebben maar nog een half miljoen toe ook. KTM zou zo ver niet hebben kunnen of willen gaan. Ik heb het van iemand die artikeltjes schrijft voor motorrad.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2002
't was voor Ewan/Charly toch ook een kwestie van centjes dat ze het met volgwagen etc. deden?

De long way round doen met volgwagen, camera's, etc. of de long way round niet doen. Euhhhh, laaaastige keuze  ::)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2268
De prestatie vind ik vooral hoe je dat zo groot georganiseerd, betaald en uitgezonden krijgt, met al die spullenboel, media, sponsoren enz.

Ben ik het helemaal mee eens.
Zoiets krijg je niet zo maar ff voor elkaar.

Zelfs de mannen van Topgear hadden sponsoring van Toyota nodig om hun tripje naar de Noordpool geregeld te krijgen. En dat was een verslag van slechts 50 minuutjes.

Maar terug naar de opmerking van Arjen "Denk dat KTM ook wel kwaliteitsproblemen had willen hebben..... ;)"

Ik denk nog steeds van niet. Die problemen hebben ze in het verleden voldoende gekend, en die zijn ze nu gelukkig al een tijdje te boven en ten koste van heel veel wordt er nu aan een ander imago gewerkt, kijk maar 's http://rs2.ktmnewsclutch.nl/m/magstream/ktmnl/rs2/ 8)
Er komt een tijd,
dat iedereen op een Adventure rijdt