Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: Drager en 41L koffers voor een AT  (gelezen 1058 keer)

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 79
Drager en 41L koffers voor een AT
« Gepost op: 28-09-2008, 15:01 »
Het gaat om 2 Touratech koffers van 41L en een Hepco en Becker drager. De motor waar het op past is een AfricaTwin vanaf '93.

Het rek is nog in puike staat

125,- Euro

Roept u maar



De koffers zijn verkocht ik heb alleen nog het rek

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 74
Re: Drager en 41L koffers voor een AT
« Reactie #1 Gepost op: 28-09-2008, 23:36 »
Het gaat om 2 Touratech koffers van 41L en een Hepco en Becker drager. De motor waar het op past is een

AfricaTwin.

Het rek is nog in puike staat

125,- Euro

Roept u maar



De koffers zijn verkocht ik heb alleen nog het rek

Weet je of deze op een RD04 passen?

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 79
Re: Drager en 41L koffers voor een AT
« Reactie #2 Gepost op: 29-09-2008, 00:10 »
oops

Het rek is voor Twins vanaf 1993. RD07 dus.

Ik pas het gelijk aan

Sorry

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1152
Re: Drager en 41L koffers voor een AT
« Reactie #3 Gepost op: 29-09-2008, 09:31 »
tt koffers passen op een hepco en becker rek? Handig, ik heb een H&B op mijn bmw en een TT rek op mijn KTM. Dus met een TT koffer zal ik beide kunnen bedienen of zitten de boorgaten voor de bevestiging dan anders? ???

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 79
Re: Drager en 41L koffers voor een AT
« Reactie #4 Gepost op: 29-09-2008, 09:48 »
tt koffers passen op een hepco en becker rek? Handig, ik heb een H&B op mijn bmw en een TT rek op mijn KTM. Dus met een TT koffer zal ik beide kunnen bedienen of zitten de boorgaten voor de bevestiging dan anders? ???

Ik verwacht dat de bevestigingen (boorgaten) wel op verschillende plekken zitten. Probeer het uit zou ik zeggen.
Als je onderhand iemand weet die wel een rek wil ;) :P

Offline member

  • KTM 660/Africa Twin/DR-Z 400 E
  • In memoriam
  • *
  • Berichten: 6475
Re: Drager en 41L koffers voor een AT
« Reactie #5 Gepost op: 29-09-2008, 11:22 »
tt koffers passen op een hepco en becker rek? Handig, ik heb een H&B op mijn bmw en een TT rek op mijn KTM. Dus met een TT koffer zal ik beide kunnen bedienen of zitten de boorgaten voor de bevestiging dan anders? ???

Yep. Je kunt zelf kiezen waar je de bevestigingen maakt.  Als je de koffers nieuw koopt, zitten de bevestigingen er los bij. Die moet je dus zelf monteren. Voordeel daarvan is dat je dus ook zelf de positie van je koffers in redelijke mate kunt bepalen.

Bij bestaande koffers zijn de bevestigingen makkelijk te verwijdersn en opnieuw aan te brengen (moet je wel ff de oude gaatjes dichtmaken, bijvoorbeeld door er aan de binnenkant wat alu stripjes op de lijmen).
Als je het gevoel hebt dat je alles onder controle hebt, dan ga je gewoon niet hard genoeg!! - - - (www.motorbikes2africa.nl)