Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: Stuur krom op aanhanger, mogelijk?  (gelezen 5127 keer)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1454
Re: Stuur krom op aanhanger, mogelijk?
« Reactie #30 Gepost op: 11-07-2008, 12:55 »

Ik denk dat een beetje cursus niet zo gek is, maar zolang dat niet gebeurt de berger zelf vertellen hoe hij jouw motor moet vastmaken. 

Inderdaad, echter , het komt het heel vaak voor dat er niet in een enkele route je motor op de plaats van bestemming wordt gebracht. Het gaat vaak in etappes en vooral buiten sluitingstijd van de gemiddelde zaak blijft de motor "overnachten" bij de berger. En dan niet alleen vanuit 't buitenland.
Het risico dat een ander je motor opnieuw moet vastsjorren is erg groot.
Als je in de gelegenheid bent, maak dan zeker foto's van je motor voordat ie op transport gaat.
Ook ik ben een keer héél erg lang bezig geweest een (kuip)schade te claimen n.a.v. transport uit Italië.
Was trouwens een BMW ;D ;D (r100rs in zomer 1980)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2268
Re: Stuur krom op aanhanger, mogelijk?
« Reactie #31 Gepost op: 11-07-2008, 15:32 »
Was trouwens een BMW ;D ;D (r100rs in zomer 1980)

Da's echt uit de oude doos Toon!
Toen rookte je zelfs nog  :D :-X 8)

 :stupid:
Er komt een tijd,
dat iedereen op een Adventure rijdt

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 42
Re: Stuur krom op aanhanger, mogelijk?
« Reactie #32 Gepost op: 11-10-2008, 16:22 »
Kan zeker verplooien op zo'n manier. Ik had indertijd een TRX met streetfighter stuur. Toen ik met zo'n harnas en spanbanden mijn moto op de kar vasttrok zag ik zo mijn stuur naar beneden plooien (was nochtans nog niet echt aan het spannen). Dan maar beslist van het nooit nog zo te doen  :-X  ::).

Als je kan niet in de veren trekken, maar als ik niet anders kan trek ik hem ook in de veren zunne, maar dan enkel voor het rijden zelf. Als ie een nachtje op de kar moet staan ofzo los ik de spanbanden effe zodanig dat em niet omvalt maar dat em ook niet in de veren getrokken staat.

BTW, als je keerringen er niet tegen kunnen van een paar uur in de veren getrokken te staan betekent dat volgens mij dat ze aan vervanging toe zijn  ;).