Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: OTR Varsseveld 9 nov  (gelezen 6632 keer)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 4385
Re: OTR Varsseveld 9 nov
« Reactie #45 Gepost op: 09-11-2008, 17:44 »
Wat smaakt dat biertje lekker  :D. Lekker gereden behalve de 1e ronde, met nieuwe voetsteppen stond stuur te laag, versnellingspookje te laag en het reed voor geen meter, ook door gebrek aan sporen op de maislanden. 2e en 3e rondje ging na wat afstellen erg lekker. Stukje met JW opgereden, maar omdat onze snelheden niet matchen allen verder gereden. Had nog energie over na de 3e ronde, maar geen tijd meer. Erg lekker.

Wel vaak gevallen, een keer de stevigheid van m'n AC gewricht getest en goed bevonden. Ook nog 2x op hetzelfde punt een polletje proberen weg te trappen, auw enkel. Maar pijn is fijn dus laat die spierpijn maar komen ;D
None of us is as strong as all of us.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2374
Re: OTR Varsseveld 9 nov
« Reactie #46 Gepost op: 09-11-2008, 18:56 »
Net weer thuis.

Het was een hele mooie dag en op de route was het zelfs op een paar plaatsen stoffig  ???

De motor is maar amper vies geworden  ::)

3 rondjes gereden met de KTM 2-takt mannen en met Speedphreax.

De route was bij lange na niet zo zwaar als in Handel en Eersel en je werd er eigenlijk helemaal niet moe.

Wel leuk met die auto , waar ik de eerste ronde rustig overheen reed om te kijken wat er achter zat.
De tweede en derde ronde nam ik die auto als springschans , compleet er overheen  8)

Is zeker wel weer voor herhaling vatbaar  8)

FOTO'S willen we zien !!!
Yamaha WR250F 2015

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1326
Re: OTR Varsseveld 9 nov
« Reactie #47 Gepost op: 09-11-2008, 19:10 »
Er stond een fotograaf dus die foto's zullen wel komen....
Heb daar ook staan kijken en waren maar weinig die er echt overheen sprongen. Heb er maar 1 gezien en die sprong bijna bij iemand in zijn nek die de motor achter de auto had af laten slaan....

Was inderdaad veel eenvoudiger dan Handel: nauwelijks knippen, maar wel veel meer boomwortels en dicht op elkaar staande bomen.Helaas maar 1 rondje gereden, omdat een of andere ........ Brommer hardhandig van zijn brommer reed. Ook namens mij niet bedankt dus.

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 102
Re: OTR Varsseveld 9 nov
« Reactie #48 Gepost op: 09-11-2008, 19:20 »
De rit was fantastisch en het weer was gewoon goed, kort om weer een lekker dag gereden. De rit was inderdaad goed te doen en samen met Crimson 2 rondjes gereden. Het tweede rondje ging echt als een speer (voor mijn gevoel dan) en inderdaad sommige plekken was er zelf stof te vinden.

Natuurlijk een grote pluim voor de organisatie, alles was top, Inschrijven ging snel en na afloop kon de motor gelijk worden schoon gespoten. Gewoon top.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 3587
Re: OTR Varsseveld 9 nov
« Reactie #49 Gepost op: 09-11-2008, 20:18 »
ben ook weer fris op de bank, er leuke rit, je snapt niet dat er zoveel ongelukken gebeurd zijn, na afloop biertje gedronken met een maatje die daarvoor een van zn vrienden met een dubbele enkelbreuk heeft afgevoerd, die zijn ze nu aan het opereren, zozie je maar brommer, het kan altijd erger. wel beterschap met je knie, ik hoop dat t meevalt. 

2e rondje nog ff bij de auto staan kijken, sommigen gingen er zijwaarts af, ook mooi foor de foto...was trouwens een DR600, maar niet gezwindespoed hoor! wat gaat ie hard op dat ding, respect hoor!  als hij straks zo'n 690 heeft houdt niemand hem meer bij! nou ja, misschien gerben... maar het blijkt dat de route ook in 5 kwartier kon met een hp2.  nu maar eens op zoek naar de fotos!
offroadmotorloos. even.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1745
Re: OTR Varsseveld 9 nov
« Reactie #50 Gepost op: 09-11-2008, 20:56 »
Ik heb ook lekker gereden vandaag. Alleen Gerben en Johan gezien. We waren vrij laat en het zwagertje had een beetje moeite met de crosbaan, dus het is bij een rondje gebleven. Tjonge, drie keer mooi weer op een rij! Op naar de vierde volgende week. Westerbork. En dan even pauze voor het broodnodige onderhoud aan de Husa.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 3587
Re: OTR Varsseveld 9 nov
« Reactie #51 Gepost op: 09-11-2008, 21:19 »
ook dit was een eerste keer, over een auto rijden. beter dan andersom  :P

offroadmotorloos. even.

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 93
Re: OTR Varsseveld 9 nov
« Reactie #52 Gepost op: 09-11-2008, 23:09 »
5 kwartier met een hp2  :o Ik moet nog even oefenen hoor ik net!  ;)

Lekker gereden vandaag, alleen de afstap van de boomstap had ik verkeerd ingeschat, dus dat was handstand en vervolgens voorover eraf.  :-[ Auto was leuk, ook voor mij de eerste keer, al viel het me tegen hoeveel lui er langs reden... Helaas de sprongen live gemist, maar ik zag bij de foto's er al een aantal bij staan.


Offline member

  • *****
  • Berichten: 4385
Re: OTR Varsseveld 9 nov
« Reactie #53 Gepost op: 10-11-2008, 09:57 »
Hier een prive foto collectie.

Was te snel voor een scherpe foto :)



None of us is as strong as all of us.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 5359
Re: OTR Varsseveld 9 nov
« Reactie #54 Gepost op: 10-11-2008, 10:59 »
jep 't was weer leuk. Dei knippen die waren er wel... in het 3e rondje :-)

Net geen 4e ronje kunnen starten, en dat was misschien maar goed ook, want ik was donderdag t/m zaterdag ziek geweest, dus na ronde 3 was de fut er wel een beetje uit.

De remknippen lukt nu al beter, hoewel ik nog steeds niet helemaal snap hoe enkele enduro jongens zo makkelijk kunnen blijven staan, zonder aan het stuur te "hangen".
Ik dacht er ook over om die auto in 1x te springen, maar 't was me te link (ik ben geen springheld) en er stond te veel publiek  ;D 8)

Deze keer wat mensen gespot... maar ook velen gemist: 't blijft moeilijk om mensen rijdend te herkennen.

Volgende week Westerbork ben ik er ook weer bij, als het een beetje redelijk weer is.
grts

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1326
Re: OTR Varsseveld 9 nov
« Reactie #55 Gepost op: 10-11-2008, 22:13 »


Deze foto heb ik zojuist besteld. Heb dan wel maar 1 rondje gereden, maar ben wel 3 keer over dat kadetje gereden :) :) :).
Springen durfde ik niet, want was bang met achterwiel op de auto te landen. Aan het aantal valpartijen op de foto's te zien was dat geen domme beslissing :D

Offline member

  • *****
  • Berichten: 986
Re: OTR Varsseveld 9 nov
« Reactie #56 Gepost op: 10-11-2008, 22:37 »
ziet er leuk uit allemaal.....
maar wel allemaal van het 'lichte' spul zo te zien....., heel misschien wil ik volgende week de lachers op mijn hand krijgen door het met een twin te gaan doen.....
(Maar ook afhankelijk van hoe het terrein erbij licht. Met de twin wordt zeer zware blub vermoedelijk toch echt te zwaar)

Rij nooit sneller dan je beschermengel vliegen kan...
Honda '95 Africa Twin in Rally uitvoering. Beta 520 RR 2011

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 93
Re: OTR Varsseveld 9 nov
« Reactie #57 Gepost op: 10-11-2008, 22:48 »
Er deden een paar African Twins mee. En een paar HP2's natuurlijk... :D
Ook niet heel erg licht met optillen.... :-X
Dus het zou moeten kunnen... ;)


Gr Els