Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: Trialles zaterdag 8 november Nunspeet  (gelezen 8176 keer)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 963
Re: Trialles zaterdag 8 november Nunspeet
« Reactie #75 Gepost op: 21-11-2008, 22:08 »
Als dat een KTM exc 250f voorsteld dan is dat 'm Ferd.. :)
Hij leek toch op de foto beslist anders!?   Meen toch echt dat 'ie een zwarte buddy had. De wielen zaten trouwens ook anders en zo...8)

Mooi man, mocht je over de veluwe komen kom hem dan wel even showen.
oranje komt goed uit tegen een witte achtergrond, Ben heel benieuwd wat je ervan vindt.
Alvast van harte kerel het is je gegund.

Trouwens vindt het oranje kanon allroadmaniacs tour, lijkt mij leuk Ferd!

Offline member

  • Moderator
  • *
  • Berichten: 2587
Re: Trialles zaterdag 8 november Nunspeet
« Reactie #76 Gepost op: 22-11-2008, 18:36 »
Zo, net terug. Was een mooie dag. Ben samen met paul en ESS gaan rijden. Paul gelijk in blauw en ESS en ik in wit. Na het eerste rondje zijn ESS en ik overgestapt naar blauw. Wit was toch net even te makkelijk. Ik vond het heel uitdagende proeven. De 1 makkelijk en de ander heel lastig. Heb zelfs de 4 (tevens laatste) ronde minder strafpunten dan Paul gescored. Dit ligt me wel. Ben niet zo van de obstakels.
Weer was overigens prima. Van de proeven krijg je het toch warm en de regen/hagel was minimaal.
Gerjan en josha zijn tekeer gegaan in rood en dat hebben ze heel verdienstelijk gedaan

Offline member

  • *****
  • Berichten: 487
Re: Trialles zaterdag 8 november Nunspeet
« Reactie #77 Gepost op: 22-11-2008, 19:09 »
Het was erg leuk vandaag, we hadden maar een klein buitje tijdens ronde 1, Verder geluk gehad met het weer
In klasse blauw me erg vermaakt,in ronde 1 - 5  punten, ronde 2 ook 5  punten, ronde 3 weer 5 punten en in de 4de ronde 7 punten, lekker constant dus.

paul

Offline member

  • *****
  • Berichten: 963
Re: Trialles zaterdag 8 november Nunspeet
« Reactie #78 Gepost op: 23-11-2008, 11:06 »


Wat een geluk een pre65 trial op de eerste mooie winterdag, onze Honden  kunnen dan niet wachten op op pad te gaan. hier geniet Rowan van de kar. zo baas druk de motor erop en lets go. Trouwens wat een mooie trial, al die ouwe gebakjes welke voor het nageslacht bewaard blijven, speciaal hiervoor is de crossbaan gesloten zodat de mooie ploffen de rust in het bos verstoren. echt Geweldig.



Met dank aan Gert Westerink heb ik dit pracht exemplaar bemachtigd, Doel diverse 2 daagse rijden voor oude lullen en daar heb ik zo zin aan. De vorige eigenaar kwam nog even kijken of ik de BSA BT40 wel waardig was, nou heb ik voor het eerst in mijn leven een rondje zonder voetjes gerond. Dus meneer v Stelten was tevreden. nou waren die nulletjes niet te danken aan mijn rijkunsten maar de stepjes zijn zo groot dat je je voeten er gewoon niet van afkrijgt.  ;D  ;D
Trouwens ik ben beretrots op het Allroadmanaics team, stuk voor stuk helden. Zo rijdt tikka en paul de sterren van de hemel, Josha stapt onbevreesd in de rode klasse en laat de concurentie ver achter zich. zelfs Arco heeft het lef mee te doen, ook die gast heeft gevoel voor de sport.

Kortom een perfecte Dag

Offline member

  • Moderator
  • *
  • Berichten: 2587
Re: Trialles zaterdag 8 november Nunspeet
« Reactie #79 Gepost op: 27-11-2008, 18:52 »
21-12 is er een soort gelijke wedstrijd in arnhem

http://www.mijnmotorclub.nl/images/DocumentenMCA/cpttrialreg2008.pdf

Offline member

  • *****
  • Berichten: 963
Re: Trialles zaterdag 8 november Nunspeet
« Reactie #80 Gepost op: 29-11-2008, 18:33 »
Volgende week is er weer een wintercup trial in Nunspeet,
Ik ben bang dat Arco de smaak te pakken krijgt. Vandaag heeft Andre jullie opstap laten zien. Corne en Paul jullie zijn bikkels. trouwens Andre was ook zeer tevreden over Nielz en zijn vriendin. Nou gaat Sanne een beta 250 4t kopen, Dus allroadmaniacs staat op de trial kalender. nog leuker is dat de 16 maand oude Twan en de nog ongeboren zoon van .... jaja het wordt een Dakar kindje ook trial les gaan krijgen van Andre. deze kids worden dan weer Rally kampioenen en dan heb ik met de ouwe dag mooi wat te doen  ;D

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1454
Re: Trialles zaterdag 8 november Nunspeet
« Reactie #81 Gepost op: 29-11-2008, 20:59 »
ik wordt hier wel wat hebberig van maar het ontbreekt me steeds aan tijd verdorie.
Nilzz is druk in de weer met de beide GasGAs-jes,koppelingetje,bandjes,kickstartertandwiel van de 2005,nog een bandje op de 2007 etc.etc. Kortom heeft de smaak te pakken.
Marjolijn heeft mij hier op de zaak laten zien hoe je oa over een pallet heenrijdt,ze heeft als newby in de motorsport op slechts een ochtendje trial rijden al heel wat opgestoken!
Mooi beginnetje om aan het motorrijbewijs te beginnen ;)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 233
Re: Trialles zaterdag 8 november Nunspeet
« Reactie #82 Gepost op: 29-11-2008, 21:57 »
Toon, we gaan wel x stiekum op ....dag rijden hier in nunspeet :-X
Ik kan er ook nog steeds nix van maar weet wel een paar leuke proefjes die we kunnen rijden om te oeffenen, kan hier trouwens ook op woensdagmiddag.

Vandaag met Mr Oer (Gerjan) lekker gespeeld in Nunspeet de proefen van de wedstrijd van vorige week stonden nog uitgezet. Rijdt toch anders wanneer het geen wedstrijd is en er niemand naar je staat te kijken of je een voetje aan de grond zet.
Maar eerst wat an mijn conditie doen, pff off road rijden zwaar? ha ga maar eens een middag trial rijden!

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1454
Re: Trialles zaterdag 8 november Nunspeet
« Reactie #83 Gepost op: 29-11-2008, 22:23 »
Daar hou ik je aan jochie!
Nilzz zei inderdaad dat ie flink gezweet had!
Ik doe je een PBtje zodra ik een mogelijkheid heb oké?!

Offline member

  • *****
  • Berichten: 233
Re: Trialles zaterdag 8 november Nunspeet
« Reactie #84 Gepost op: 29-11-2008, 22:27 »
Is goed kerel!
en Gerjan let op!




Op dit fietsje komt Twan ons eerdaags lachend voorbij  >:( >:(

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 23
Re: Trialles zaterdag 8 november Nunspeet
« Reactie #85 Gepost op: 02-12-2008, 09:36 »
Misschien is het wel leuk om op zaterdag 20 December a.s. mee te doen aan de kerstcross van mc Nunspeet.
Meer gegevens over de kerstcross staat op de website http://www.mcnunspeet.nl/

Zelf ben ik aanwezig om te fotograferen en ik kan zeggen dat het reuze gezellig is. Volgens mij moeten jullie met de off road's zeker een paar ronden kunnen jakkeren op deze zandbaan.
Als er een paar naar toe gaan. Dan wil ik wel de foto's maken van jullie in actie!
Oke wat vinden jullie ervan?

Gr Baloo

Ps. ik weet dat dit een beetje offtopic is maar vooruit voor deze ene keer dan. ::)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 493
Re: Trialles zaterdag 8 november Nunspeet
« Reactie #86 Gepost op: 03-12-2008, 12:55 »
Wacht nog even op onderdelen voor de '05. Hydr. Koppelingsslang bleek ergens knel te zitten vandaar het vreemde rijgedrag. '07 is nu ook veel beter afgesteld. (ik stond me leeg te trappen op die kickstarter  :-\)
Kortom tijd om weer eens terug te gaan naar Nunspeet :)

Offline member

  • Moderator
  • *
  • Berichten: 2587
Re: Trialles zaterdag 8 november Nunspeet
« Reactie #87 Gepost op: 03-12-2008, 14:03 »
Tijd voor een herkanssing dus. Dan gaat het veel beter. Vond het al zo raar dat ze zo slecht liepen.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 233
Re: Trialles zaterdag 8 november Nunspeet
« Reactie #88 Gepost op: 03-12-2008, 23:58 »
vanmiddag nog even gespeeld, de proefen staan nog uitgezet 8)
Zonder publiek ry ik altyd veel beter  :-X