Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: Teraflex II fans?  (gelezen 956 keer)

Offline member

  • 640 Adventure '97 (E) Samurai '91 (E) 1090 Adv '19 (NL)
  • *****
  • Berichten: 3615
Teraflex II fans?
« Gepost op: 04-12-2008, 12:18 »
Noppy/Frank is een tijdje geleden opgehouden met het leveren van de roemruchte Teraflex II achterbanden.

Hij vindt het helemaal OK als ik dat overneem ( :-*)

Is hier nog belangstelling voor? Zo ja laat het ff weten.

Voor de niet-ingewijden, zie:

http://www.mh-racemaster.be/pdf/teraflex.pdf

en diverse andere draadjes hier.

Ik hou wel even een slag om de arm, voor een enkel bandje ga ik niet naar Belgie rijden natuurlijk  :-\
Travel is fatal to prejudice, bigotry, and narrow-mindedness, and many of our people need it sorely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one little corner - Mark Twain

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 63
Re: Teraflex II fans?
« Reactie #1 Gepost op: 04-12-2008, 20:55 »
eeeh jazeker ben ondertussen hardcorefan geworden dankzij noppy en ben kwa slijtage al zeker over de helft dus ik heb belangstelling ;D voor een nieuwe trekkerband

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2636
Re: Teraflex II fans?
« Reactie #2 Gepost op: 04-12-2008, 23:27 »
wat kost zo n bandje?

Offline member

  • 640 Adventure '97 (E) Samurai '91 (E) 1090 Adv '19 (NL)
  • *****
  • Berichten: 3615
Re: Teraflex II fans?
« Reactie #3 Gepost op: 05-12-2008, 08:13 »
Frank rekende volgens mij 109€ af Nieuwegein, maar ik moet nog even een update krijgen van de leverancier.
Travel is fatal to prejudice, bigotry, and narrow-mindedness, and many of our people need it sorely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one little corner - Mark Twain

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2636
Re: Teraflex II fans?
« Reactie #4 Gepost op: 05-12-2008, 09:47 »
Frank rekende volgens mij 109€ af Nieuwegein, maar ik moet nog even een update krijgen van de leverancier.

ok,toch maar eens proberen dan ::)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2710
Re: Teraflex II fans?
« Reactie #5 Gepost op: 05-12-2008, 10:20 »
Volgens mij ging die leverancier ermee stoppen en verkocht daarom de boel voor een stuk minder. Ik heb er een half jaar geleden 5 afgenomen (vanaf 5 ging er nog een 10tje extra af), dus vraag even naar de mogelijkheden. (wel even naar de prijs incl btw vragen, want hij gaf bij mij de prijs ex btw en stond dus beteuterd te kijken toen ik voor die 5 banden ineens een stuk meer moest neertellen)