Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: Verschil tussen GPSMap 60 CS / CSx / Cx  (gelezen 4983 keer)

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 140
Re: Verschil tussen GPSMap 60 CS / CSx / Cx
« Reactie #15 Gepost op: 06-01-2009, 18:04 »
4 gig kan, ik gebruik 2 x 2 gig , 2e kaartje is gewoon gelijk aan versie 1, waarom, ik heb ooit eens een corrupte geheugenkaart in het buitenland gehad, ben je ineens terug bij af .

nt9, wroldmap maroc en topo nl, topo belg, op de kaartejes en ruimte zat over voor tracks

Verders neem ik meestal een copie mee van mapsource DVD en unlocksleutels, laatste keer gewoon de eeepc meegenomen naar Andorra en Dolomieten ;D

En natuurlijk gewone kaarten, je/ik wil namelijk geen route uitzetten op de gpsmap csX  :confused:
einde van een tijdperk

Offline member

  • KTM 690 ER '14
  • Administrator
  • *
  • Berichten: 7115
Re: Verschil tussen GPSMap 60 CS / CSx / Cx
« Reactie #16 Gepost op: 06-01-2009, 18:29 »
Ik heb er een één gig in zitten. Helaas slecht uit te wisselen, heb al diverse keren de bodyparts moeten vervangen door cracks en andere breuken. Ik heb nu ook het probleem met de 60 Cx dat als hij op batterijen moet werken de batterijen verrekte snel leeg zijn. De opgegeven 18 uur zijn nu 18 minuten. Hij gaat dan vanzelf uit, maar als ik hem dan weer opstart geeft hij gewoon weer drie streepjes batterij aan  ::) Ik heb nu van mijn kerstbonus maar een Nuvi765 in ponden gekocht, eens kijken of dat wat voor in de auto en de kortere wandelingen is. De 60 doet het op de motor aan de spanning nog redelijk, eens kijken wat er volgend jaar op de markt is.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 5359
Re: Verschil tussen GPSMap 60 CS / CSx / Cx
« Reactie #17 Gepost op: 06-01-2009, 22:43 »
Oh das gaaf.. altijd gedacht en gelezen dat dat niet ging... zo'n micro-SDHC erin van 4 gb.... mmm toch maar eens gaan proberen!

Offline member

  • No_Postmerge
  • *****
  • Berichten: 3629
Re: Verschil tussen GPSMap 60 CS / CSx / Cx
« Reactie #18 Gepost op: 07-01-2009, 01:05 »
een ander verhaal is dat wanneer er kaarten opstaan groter dan 2gb, dat hij daarna de kaarten niet meer herkent.
Kaarten onder de 2 gb dan de rest vol te schrijven met tracks en poi.

wat is waar?