Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: Welk type roadbook?  (gelezen 4129 keer)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 3071
Re: Welk type raodbook?
« Reactie #15 Gepost op: 06-01-2009, 01:35 »
Nah.. dat laten we aan vrouwen zonder A rijbewijs over :D
DR 800, KTM LC4 640 [Adventure] www.drbigclub.nl

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1949
Re: Welk type raodbook?
« Reactie #16 Gepost op: 06-01-2009, 08:19 »
Ja ik had alle hier genoemde sites zelf ook al gevonden. Als je naar motordrive gaat zit je gelijk op het 3dubbele!

Maar aan de andere kant zie ik mezelf nog niet op 'n kruispunt aan komen stormen en dan even m'n roadboekje doorrollen.. zo? ja zo is goed.. of toch? ::) oh ja shit ff trugschakelen vlug! En niet vergeten te resetten Harm!

Maar ja.. dilemma.. want met motordrive heb ik fijn allemaal knopjes aan het stuur. Maar daarvan heb ik de prijs en het extra installatie-werk nog niet gezien..

Ik heb die linkerhand nodig voor koppeling, GPS, roadbook en trip-reset. Liefst op hetzelfde moment. Of niet??

Zorgen-zorgen... :D

Je hebt helemaal gelijk! Vooral zodra je wat sneller gaat rijden, wil je absoluut niet je handen los van je stuur om aan je handmatige roadbook te moeten draaien. Maar goed, bijna iedereen probeert eerst eens of het roadbookrijden wel leuk genoeg is om er zoveel euri aan te spenderen.

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 40
Re: Welk type roadbook?
« Reactie #17 Gepost op: 06-01-2009, 17:45 »
Ach, met een beetje redelijk lettertype heb ik tussen de 3 en 5 aanwijzingen in beeld. Even doordraaien op een recht stuk, en ik ben weer klaar voor de volgende bochten om daar doorheen te driften (als ik dat zou kunnen  :-X).

Voor de normale ritjes is het prima te doen (vind ik). Ook schrijf ik regelmatig een paar   aantekeningen op de rol om de weg naar een camping, winkel, familie of restaurant te vinden. En voor al die dingen voldoet het apparaat van F2R voor mij prima.

Gevallen? Nee hoor, gewoon maximaal afgeschuind ...

Offline member

  • KTM 660/Africa Twin/DR-Z 400 E
  • In memoriam
  • *
  • Berichten: 6475
Re: Welk type roadbook?
« Reactie #18 Gepost op: 14-01-2009, 17:03 »
Ach, met een beetje redelijk lettertype heb ik tussen de 3 en 5 aanwijzingen in beeld. Even doordraaien op een recht stuk, en ik ben weer klaar voor de volgende bochten om daar doorheen te driften (als ik dat zou kunnen  :-X ).


Wacht maar tot je het echt leuk gaat vinden, dan wil je beide handjes aan het stuur houden   ;)
Als je het gevoel hebt dat je alles onder controle hebt, dan ga je gewoon niet hard genoeg!! - - - (www.motorbikes2africa.nl)

Offline member

  • Twin
  • *****
  • Berichten: 2155
Re: Welk type roadbook?
« Reactie #19 Gepost op: 14-01-2009, 17:42 »

Wacht maar tot je het echt leuk gaat vinden, dan wil je beide handjes aan het stuur houden   ;)

Tjeezz denk ik net weet je wat: ik koop een goedkope, druk de kosten, leer ik het mee en zie wel verder.
 
En dan kom jij voorbij, terug bij m'n dilemma ::)
Avonturier!

Offline member

  • KTM 660/Africa Twin/DR-Z 400 E
  • In memoriam
  • *
  • Berichten: 6475
Re: Welk type roadbook?
« Reactie #20 Gepost op: 14-01-2009, 17:50 »
Welnee joh, gewoon gebruiken dat ding. Ik ben er ook mee begonnen en dat ging lang goed, totdat ik rallyes ging rijden. Zover ist voor jou nog niet toch? En tegen die tijd zijn er vast wel weer mensen die jouw huidige roadbook van je over willen kopen....
Als je het gevoel hebt dat je alles onder controle hebt, dan ga je gewoon niet hard genoeg!! - - - (www.motorbikes2africa.nl)