Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: Zweden offroad II 2 t/m 9 aug 2009  (gelezen 857 keer)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 499
Zweden offroad II 2 t/m 9 aug 2009
« Gepost op: 16-01-2009, 14:40 »
Beste allemaal,
 
ik ga met mijn vriendin Sabine en nog 2 motorrijders Man en vrouw een weekje offroad rijden in zweden deze zomer. Ik ben daar nog nooit geweest en het leek me prachtig daar een beetje te crossen deur de bossen
Dit zal gebeuren in samenwerking met www.offroadzweden.nl
 
Bij sommige al bekend als Wilco en Nellie.
 
er is nog plek voor 2 rijders om zich aan te sluiten bij de groep.
 
Ik zal zelf met mijn camper en 2 yamaha's die kant oprijden. je kan ook daar ter plekke een motor huren en wel de wr250R(top) en of een 400 cc motor van een bekend rood merk.
Na de rit gereden te heben rijden mijn vriendin en ik op eigen houtje nog een week weer terug via ee andere route.
 
Voor degene die interesse hebben kunnen zich anmelden op de volgende link; http://www.offroadzweden.nl/offroad_tours/order/arrival:1249509600/73
 
De kosten varieren
 
Prijs: € 1145,- (met OffroadZweden motor)Prijs: € 745,- (met eigen motor)
 
Inclusief:  [lis
t]
 [li]overnachtingen, in blokhutten en tentenkamp  bruikleen motor  WA-verzekering motor  eten en drinken tijdens de tocht  avondeten in het blokhutten of tentenkamp  Saami diner in Jokkmokk  transfer vliegveld Östersund/Sundsvall  of treinstation Bräcke  gebruik hot-tub en Sauna op de aangegeven dagen  gids [/li]
[/list] Exclusief:  [list]
 [li]heen en terugreis  (vliegticket ± €300) of bootkosten als je zelf komt Alcoholische dranken  , is bijna onbetaalbaar in zweden ;-) huur kleding Breng je eigen mee zou ik zeggen benzine  borg offroad motor (€500)[/li]
[/list]  
Wie weet zie ik enkelen van jullie ook op dit avontuur.
 
Groetjes
 
Bryan
[/b]
www.juniorridingexperience.com         bookings@juniorridingexperience.com
www.motox-travel.com           info@motox-travel.coml
www.motox.nl                         info@motox.nl

Offline member

  • Kleiambassadeur
  • *****
  • Berichten: 2923
Re: Zweden offroad II 2 t/m 9 aug 2009
« Reactie #1 Gepost op: 16-01-2009, 17:38 »
Doe ze de groeten van mij, ik ben in september al geweest ennuh, het is Nolly  ipv Nellie.. ;)

http://allroadmaniacs.nl/forum/index.php?topic=5367.new#new
Verzonden vanaf mijn windows 98 pc met 56k modem.