Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: Interesse inkoopactie stuurdemper Scott en rally tankje 4,5 liter Baja Design  (gelezen 1593 keer)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 264

Brommer vrienden,

Ter voorbereiding op een rondje Marokko en eventuele andere toekomstige trips heb ik nog het e.e.a. op mijn verlanglijstje staan.

Ik overweeg de aanschaf van een stuurdemper en/of een rally tankje. Maar dat hangt wel van de prijs af!

Indien er nog meer ARM-ers zijn die iets dergelijks zouden willen aanschaffen, kunnen we mogelijk gezamelijk inkopen. Gezien de prijzen is het de moeite om hier enig voordeel te behalen. Spullen te bestellen uit de US.

Stuurdemper (KTM 450 EXC '07)
* Scotts steering stabilizer
* Bracket ter bevestiging van demper op kroonplaten, onder het stuur (dus gebruik van originele stuurhouders)
* Bracket ter bevestiging op het balhoofd, hieraan gemonteerd de demper
* Opgave kosten van site www.Scottsperformance.com $ 489,- en $ 55 verzendkosten
* $ 544 / 1,45 = € 375,- * 1,19 BTW = € 446,25 en 16,50 kosten invoeren = totaal € 462,75
* Via RBC te koop voor € 565,- incl. BTW

Rally tankje (KTM 450 EXC '07)
* Baja Design 1.1 gallon
* Te bevestigen aan het linker achterframe achter de (start)nummerplaat
* Opgave kosten van site www.Bajadesigns.com $ 165 en $ 72 (niet verzekerd, dus zonder UPS anders  $ 135)
* $ 237 /1,45 = € 163,- * 1,19 BTW = 193,97 en 16,50 kosten invoeren = totaal € 210,47
* Voor zover ik weet niet te koop in NL, maar tot vorig jaar te koop bij het Paashuis, KTM dealer voor € 250,-

Als ik het goed heb begrepen heb ik de juiste berekening gemaakt van $ naar € rekening houdend met BTW en invoeren. Ben ik wat vergeten?

Kortom serieus dure toeters en bellen!! ::)

Bovenstaande is uiteraard afgestemd op mijn brommer. Heb je intersse, kijk even op de sites of de producten ook voor jouw brommer verkrijgbaar zijn.

Who is interested?

Johan

KTM 450 exc, en nu leren rijden...

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 32
Ik heb wel interesse .... maar wat aan de late kant zekers?
 
zoek ook een scotts demper + ander stuur

Offline member

  • In memoriam
  • *
  • Berichten: 469
Is inderdaad een wat late reactie.
Dit topic is een jaar oud  ;D

Offline member

  • *****
  • Berichten: 264
En ik ben inmiddels voorzien!
 
Johan
KTM 450 exc, en nu leren rijden...

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 32
had niet anders verwacht hoor ...
maar mss springt er wel iemand anders op de kar ??
 
en tevreden van je aankoop Crimson?

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1791
Eventuele optie;
Handige vriend (alu-prof!) heeft een achtertankje voor me gemaakt van ca 2 Ltr.
Heeft ook al een grote carterplaat en rally-voorbouw gemaakt. Super gelukt!
Volgt nog topic over, want hij is nu wel (eerst niet..) bereid om ze evt. ook voor derden te maken.

Gr Marten

Offline member

  • *****
  • Berichten: 264
De stuurdemper is een uitvinding. Deze doet veel onvoorzien werk. Maar ik denk vooral nodig in rally omstandigheden. Voor de off road/enduro's iin NL s het niet nodig.
 
Het tankje daarentegen heb ik inmiddels (net gekocht) gemonteerd, maar nog niet gebruikt. Nadeel van de bevestiging is dat een Desert 140 achterband tegen het tank aanloopt. Inmiddels het beugeltje aangepast en staat het tankje nu 2,5 cm naar de buitenkant en is de bevestiging nu stabieler. Maar de bevestiging met slechts 2 M6 boutjes aan het alu subframe lijkt mij fragiel. We zullen het meemaken of het de Tuareg volhoudt.
 
Johan
KTM 450 exc, en nu leren rijden...