Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: op verzoek; 28 maart allroad cursus voor beginners  (gelezen 10397 keer)

Offline member

  • Moderator
  • *
  • Berichten: 2587
Re: op verzoek; 28 maart allroad cursus voor beginners
« Reactie #45 Gepost op: 30-03-2009, 09:59 »
Wat ik me herriner is dat je voorover op links ben gevallen. De motor ging naar links en jij naar rechts. Het leek erop dat je met je borst de grond raakte en links omrolde. je rolde 1 keer en bleef toen op je linkerzijde liggen. Bryan en paul hebben je toen omgerold op je rug om je helm en jas/vest los te maken.
De linkerkant van je helm was ook het smerigst.

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 20
Re: op verzoek; 28 maart allroad cursus voor beginners
« Reactie #46 Gepost op: 02-04-2009, 01:18 »
Yep het viel inderdaad mee, gisteren nog een beetje door het huis geschuifeld maar vandaag kan ik al weer gewoon lopen en heb weinig last van m'n voet. Nog wel last van m'n ribben, heel hoog, voor en achter.
Kan iemand me vertellen op welke kant van m'n lijf ik gevallen ben ?
Da's misschien wel handig om aan een dokter te vertellen mocht ik daar nog even langs willen  8) 
 
Volgende keer ben ik er zeker bij hoor Bryan, ik heb nog een hoop te leren, blijkt maar weer  :)

Hoi Irene,
Nou ik stond echt vlak voor je. Je kwam omhoog rijden, haalde het heuveltje net niet, draaide naar links, dook met fiets en al weer naar beneden, fiets draaide naar links, jij ging in een volle snoek duik iets rechts van je fiets naar beneden, je hoofd ging denk ik eerst, je handen (net) iets later, en toen kwam de rest. gelukkig bleef je nergens achter haken, dus je stuiterde netjes naar beneden. Ik denk dat je borstkas echt even in werd geduwd, je had ook even weinig lucht. Maar snel kwam je toch weer bij je positieven. Gelukkig!
Groet, Karel

Post Merge: 02-04-2009, 00:44
Gelukkig klaarde het op toen de deelnemers aankwamen. Die hebben zich ook goed vermaakt zo te zien. Helaas maakte een harde smak een wat abrupt einde aan het laatste deel. Ik hoop dat het goed met je gaat. We zijn allemaal wel geschrokken.


De foto's (555 stuks) zijn nu aan het uploaden en ik denk dat die vanavond allemaal online staan. Dan zal ik een link neerzetten waar ze staan. Staan ook wat foto's tussen van Hamster en Paul die aan het springen zijn en Paul die aan het spelen is met de trial maar de meeste zijn van de deelnemers van de cursus.

Hoi Tikka,
Geweldige foto's hoor! Leuk!



Post Merge: 02-04-2009, 01:53
Hoi Bryan,
Sorry dat we iets te laat waren. Opvallend was dat vanaf dat moment de zon ging schijnen, dus dat is positief. Om er te komen hebben we 2,5 uur lang door de regen gefietst met echte regenpakken. Die hebben niet kunnen voorkomen dat we tot in de onderbroek nat waren, maar toch, zo'n pak geeft je het gevoel dat het nog veel erger had kunnen zijn .
De cursus was top!.
Groet, Karel

Offline member

  • *****
  • Berichten: 322
Re: op verzoek; 28 maart allroad cursus voor beginners
« Reactie #47 Gepost op: 02-04-2009, 08:13 »
Dank voor de beeldende uitleg heren  :)
De ribbetjespijn past daar wel bij, dus er is verder vast niks geks aan de hand. 
what doesn't kill me only makes me stronger