Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: Dawn to Dusk  (gelezen 943 keer)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 914
Dawn to Dusk
« Gepost op: 11-05-2009, 09:04 »
Ik kreeg dit bericht van Dave en Paul.
 
Misschien zijn er hier mensen die geintereseerd zijn in dit evenement, is iets anders dan een rally maar de fun is niet minder.    
 
 
Hi Arthur,
 
Remember us? Paul and Dave from Heroes Legend 2 years ago.  Hope things are going good for you and that you are fine and well. We are both OK and busy. One of the things we are involved in is organising an enduro in South Wales. It has run for the last 7 years and has been a 12 hour event, run over a 30km circuit. This year we are going to put on a 24 hour race with a12 hour and a 6 hour class. We would like to promote the race in the Netherlands. Would you have any ideas about where we could advertise the event? Have a look at the website. Why don't you come and have a go it is a great weekend. Quite a few people come over from Germany. It was filmed last year and shown on the Extreme Sport Channel. Dave Alexander usually enters and Lorna comes to help us set up the track and marshall the race.  It would be good to hear from you and even better to see you. 
 Al the very best wishes

Dave Newman
 Dawn to Dusk Racing Ltd Unit 14 Woodlands Business Park Ystradgynlais South Wales UK SA9 1JW Emailinformation@dawntodusk.co.uk
Website: www.dawntodusk.co.uk   
 
 
 
 
Als je nooit valt, ga je niet hard genoeg!’

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2548
Re: Dawn to Dusk
« Reactie #1 Gepost op: 12-05-2009, 18:55 »
man , dat ziet er echt vet heftig uit.
mooi spektakel maar ben bang dat
zelfs de 6 uur te zwaar is voor mijn dominatortje :-X
en zeker voor de tenere ;D
 
ben wel benieuwd of er mensen van hier heengaan.
rene

Offline member

  • *****
  • Berichten: 751
Re: Dawn to Dusk
« Reactie #2 Gepost op: 12-05-2009, 20:38 »
Dit lijkt me te gek!  8)   wat een beelden op Youtube. Ik ga morgen kijken of ik vrij kan krijgen de dagen rond dit evenement.
Motor in de bus, crosspak mee, de boot op en gaan!

Offline member

  • *****
  • Berichten: 914
Re: Dawn to Dusk
« Reactie #3 Gepost op: 12-05-2009, 20:45 »
Ik heb begrepen dat je ook als team kunt me doen, dus 1 motor en verschillende rijders.
Als je nooit valt, ga je niet hard genoeg!’

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1311
Re: Dawn to Dusk
« Reactie #4 Gepost op: 12-05-2009, 22:22 »
Jammer dat ik niet goed genoeg ben, want het ziet er wel spectaculair uit!
KTM 790 Adventure R - KTM 250EXC

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2374
Re: Dawn to Dusk
« Reactie #5 Gepost op: 12-05-2009, 22:27 »
Ik heb begrepen dat je ook als team kunt me doen, dus 1 motor en verschillende rijders.

Inderdaad wel als team , 2 , 3 , 4 of zelfs 5 man , ieder met eigen motor , bij wisseling in de pits moet het armbandje overgegeven worden aan de volgende rijder , inschrijven vanaf 120 pond per rijder , als je gaat voor het iron man klasssement dan rij je alleen en inschrijving is dan 150 pond.
 
Yamaha WR250F 2015

Offline member

  • *****
  • Berichten: 751
Re: Dawn to Dusk
« Reactie #6 Gepost op: 29-05-2009, 23:41 »
Volgens de planner kan ik vrij krijgen.
 
Iemand anders die ook zin heeft en als team wilt gaan?