Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: Tijdelijke problemen met afbeeldingen en hosting  (gelezen 862 keer)

Offline member

  • KTM 690 ER '14
  • Administrator
  • *
  • Berichten: 7115
Tijdelijke problemen met afbeeldingen en hosting
« Gepost op: 31-08-2009, 17:05 »
Zoals jullie misschien wel hebben gemerkt zijn er wat problemen met de plaatjeshosting. Twee jaar terug had ik hier een mooie oplossing voor gevonden, helaas blijkt dat de hoster echter niet meer aan zijn betalingen kan voldoen en bezig is het bedrijf af te breken. Een beetje lastig dat het natuurlijk gebeurt op het moment dat je op vakantie bent, de nacht voordat ik weg ging kwam ik er achter dat er wat gaande was. Ik heb meteen een backup gedraaid, ruim 60GB, en die heb ik tot nu toe nog niet kunnen downloaden (daar gaat wat meer tijd overheen dat de twee uur die ik nog had voordat ik in de auto stapte. Ik heb echter wel contact met de beheerder gehad, en de server blijft voorlopig nog bereikbaar om de backup en de databases te downloaden. Die nacht heb ik ook meteen weer bij een ander een nieuwe account aangemaakt, onbeperkte bandbreedte en schijfruimte voor een schappelijk bedrag per jaar. Volgende week ga ik hard aan de gang om alles over te zetten, en natuurlijk ook nog de domeinnaam te verhuizen. Tot die tijd is het even behelpen met afwezige afbeeldingen en geen mogelijkheid om plaatjes te uploaden. Totdat ik de eigen zooi weer op order heb kan je als alternatief http://www.plaatjesupload.nl/ gebruiken om je afbeeldingen te hosten. Ook daar krijg je een link retour, kopieer voor gebruik op het forum de (UBB) Code voor forums.

Offline member

  • Woestijnrakker
  • *****
  • Berichten: 3744
Re: Tijdelijke problemen met afbeeldingen en hosting
« Reactie #1 Gepost op: 31-08-2009, 17:07 »
Wonderbaarlijk hoe dat soort dingen altijd op de slechtst mogelijke tijden gebeuren.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 322
Re: Tijdelijke problemen met afbeeldingen en hosting
« Reactie #2 Gepost op: 31-08-2009, 21:36 »
en helemaal wonderbaarlijk hoe Ferd dat dan toch nog weet op te lossen  ::) :-* 
what doesn't kill me only makes me stronger

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1454
Re: Tijdelijke problemen met afbeeldingen en hosting
« Reactie #3 Gepost op: 01-09-2009, 22:17 »
En weer een goede reden om wat in de ARM-pot te storten ;)

Offline member

  • KTM 690 ER '14
  • Administrator
  • *
  • Berichten: 7115
Re: Tijdelijke problemen met afbeeldingen en hosting
« Reactie #4 Gepost op: 07-09-2009, 20:23 »


Bij mij werkt het uploaden weer!!!

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2268
Re: Tijdelijke problemen met afbeeldingen en hosting
« Reactie #5 Gepost op: 07-09-2009, 23:28 »
Bij mij niet Ferd.

Ik krijg volgende melding:
 
Fatal error: Out of memory (allocated 51642368) tried to allocate 16000 bytes in /home/maniacsm/domains/maniacsmedia.nl_html/upload/basic.php on line 89
Er komt een tijd,
dat iedereen op een Adventure rijdt

Offline member

  • KTM 690 ER '14
  • Administrator
  • *
  • Berichten: 7115
Re: Tijdelijke problemen met afbeeldingen en hosting
« Reactie #6 Gepost op: 08-09-2009, 07:59 »
Bij mij niet Ferd.

Ik krijg volgende melding:
 
Fatal error: Out of memory (allocated 51642368) tried to allocate 16000 bytes in /home/maniacsm/domains/maniacsmedia.nl_html/upload/basic.php on line 89



Nog meer mensen met problemen hiermee?? Ook op m'n werk werkt het goed......

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1876
Re: Tijdelijke problemen met afbeeldingen en hosting
« Reactie #7 Gepost op: 08-09-2009, 08:06 »
testje of het werkt:

 
edit: ja dus :)