Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: Iemand tips voor offroad omgeving Zaandam (westelijk haven gebied??)??  (gelezen 2630 keer)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 589
Sinds kort zit ik door-de-weeks in een hotel in Zaandam. Nou heb ik opgevangen dat er hier in het westelijkhavengebied goed rijden is?!?

Maar waar is dat dan precies?? Iemand tips? Misschien dat er meer gegadigden zijn?

Groetsels,


Jochen.
Honda NC700X
KTM 640 Adv '01


Offline member

  • KTM 660/Africa Twin/DR-Z 400 E
  • In memoriam
  • *
  • Berichten: 6475
Da's helemaal over....  :(
Als je het gevoel hebt dat je alles onder controle hebt, dan ga je gewoon niet hard genoeg!! - - - (www.motorbikes2africa.nl)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 589
Hmmm, klinkt niet goed :( :( :(
Honda NC700X
KTM 640 Adv '01

Offline member

  • *****
  • Berichten: 11367
Jochen,

Je kunt nog naar Ouderkerk a/d Amstel of Almere, dat scheelt niet veel qua afstand.

Suc6 daar in Zaanstad,

Noppy
P.S. Je kunt ook nog bij de plas in ZuidWest Zaanstad gaan crossen, omdat je geen open uitlaat hebt (hoop ik). Let daarbij op de windstand; aan de NoordOostkant van de plas wonen mensen met een telefoon en die bellen de pliezie zodra ze wat horen. Bij alles behalve westenwind een absolute aanrader!

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1385
Jochen,
Achtersluispolder is wel leuk rijden, beetje klein vergeleken met de Westhaven maar wel redelijk afwisselend. Gravel, zand, knippen, modder, heuvels.
Welk hotel zit je? dan leg ik ff uit hoe je daar komt.
Sinds een jaartje woon ik niet meer in Zaandam en kom ik er alleen nog in het weekeind dus afspreken wordt nix vrees ik.

Van een plas in zuidwest Zaanstad weet ik nix..Misschien bedoelt Noppy wel de Achtersluispolder (zuidOost Zaanstad bij de ingang van de Coentunnel)
Laatste keer dat ik daar zelf was werden er wel wat pogingen gedaan om de boel daar ontoegankelijk te maken door allerlij obstakels; stukken vangrail bij ingangen, betonblokken enz.
Atic#1007,  TCN#397

Offline member

  • *****
  • Berichten: 11367
Noorder IJpolder

119611 492764 in RDS coordinaten.

Noppy

Offline member

  • Africa Twin & VW Buggy 2.0L
  • *****
  • Berichten: 540
Ach het mag dan niet meer in w-haven maar je kan er beslist nog een hoop lol hebben. Als je op een fiets komt met kenteken en je blijft uit de buurt vh asfalt moet er toch een goede jongen komen die je aanhoudt. Niet in een suzuki 4x4 waarin ik ze heb zien rijden. Kom je met een crosser in een busje, tja dan staan ze bij je busje te wachten... 

Ik ben trouwens benieuwd waar je bij Oudekerk aan de amstel kan rijden?????????

groeten

Casper
ik ben voorlopig nog maar even een af(ge)vallige.....

Offline member

  • *****
  • Berichten: 11367

Offline member

  • *****
  • Berichten: 589
... Achtersluispolder is wel leuk rijden, beetje klein vergeleken met de Westhaven maar wel redelijk afwisselend. Gravel, zand, knippen, modder, heuvels.
Welk hotel zit je? dan leg ik ff uit hoe je daar komt.
...

Ha die Jeroen,

Ik zit ik het Golden Tulip Hotel in Zaandam. Weet je een adres (ik heb TomTom en Ozi) of coordinaten?

Groetsels
Honda NC700X
KTM 640 Adv '01

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1385
Das die bij het station toch?
Terug naar de A8 over de provinciale weg
Over de Den Uyl brug
Na de brug kruispunt rechtdoor (nog steeds gewoon richting A8)
200m voor de snelweg bij de stoplichten rechts
direkt na tankstation vd Poel in bocht naar rechts linksaf slaan
(is busbaan, maar je kan (kon?) daar al metteen de weg af en de modder in.
terrein loopt helemaal door tot boven de ingang van de coentunnel.

Heet volgens meneer Garmin inderdaad Noorder IJ polder..
Misschien heeftie wel gelijk ook, ik ken het mn hele leven al als Achtersluispolder maar das dan het hele industriegebied daar.

N 52 25.774
E004 52.075

groets
Atic#1007,  TCN#397

Offline member

  • *****
  • Berichten: 589
Hee, dan klinkt redelijk dichtbij!!! ;D ;D ;D

Das mooi. Eerst nog een midweekie naar Limboland, en dan .... ga ik eens kijken (maandag of zo)

Thank u very much!! :D :D :D
Honda NC700X
KTM 640 Adv '01

Offline member

  • In memoriam
  • *
  • Berichten: 525
Mmm, vandaag ook nog redelijk vastgegraven in dat gebied.
Lekker hoor met al die regen en klei  8)

Offline member

  • Four is more!! EML MQ 750 (AT Quad), Scania P93M 4x4, Renault TRM 2000 4x4
  • *****
  • Berichten: 311
Door de week is het ook goed toeven in "de Kuil" nabij de sluizen in velsen-noord ( Corus/Hoogovens)
Doe mij maar off-road op vier wielen.... dan val ik namelijk niet zo gauw om.... snap je??!!