Gebruikersnaam: Wachtwoord:

Auteur Topic: ORT zandgroeve te Landgraaf 27 september  (gelezen 20421 keer)

Offline member

• Member
  • *
Re: ORT zandgroeve te Landgraaf 7 JUNI
« Reactie #90 Gepost op: 08-06-2009, 17:38 »
Fantastisch , dit is echt een aanrader van de bovenste plank , vandaag samen met Frans V. daar naar toe geweest , wat een top dag , de groeve in Landgraaf is echt geweldig , wat je daar kunt uithalen ben ik nog nergens anders tegen gekomen , ook niet in de groeves van Wonk / Riemst , veel zand , heel veel kruip door sluip door , super steile afdalingen , klimmen waar je kippenvel van krijgt , snelle paden , kombochten , afstapjes , spring bulten etc etc . zowel voor de beginner als de gevorderde rijder een must , en ja je leert op een dag heel wat bij , gereden in een groep met oa Miriam Pol , en ook zij heeft weer heel wat bijgeleerd , Frans heeft zijn kunstjes weer laten zien , ook de organisatie heeft zijn best gedaan , soep , broodjes , frisdank , ehbo , bewaking en af en toe een bemoedigend schouderklopje.
Bedankt voor de fijne dag.
Jacdesert

:stupid: :stupid:

was absoluut een superdag gister, ondanks/dankzij de af en toe verkoelende regenbuitjes.....
heb zelf onder leiding van Bryan Zuidinga de groeve wederom verkend en dankzij een mix van techniek en gewoon doen erg leerzaam! Eega heeft weer onder leiding van Marije (mij wilde ze niet meer in haar groepje) haar techniek goed bijgeschaafd....... :) :)

Offline member

• Member
  • *
« Reactie #91 Gepost op: 08-06-2009, 20:43 »
Ik vond het ook erg gaaf en zat bij de dominator in het groepje. Erg veel bijgeleerd onder andere dat zo'n nieuwe tenere best zwaar is. En nu maar hopen op wat leuke piccies.

Offline member

• Member
  • *
« Reactie #92 Gepost op: 08-06-2009, 21:41 »
Fantastisch , wat je daar kunt uithalen ben ik nog nergens anders tegen gekomen , ook niet in de groeves van Wonk / Riemst

heb jij enig idee of daar ook wel eens wat legaal georganiseerd word ten opzichte van offroad???? de enige keren dat ik daar al in de buurt kwam zag t daar blauw van de franstalige politie die illegale crossers te lijf gaat met bonnenboekjes...........

Offline member

• starter
« Reactie #93 Gepost op: 08-06-2009, 23:19 »
Ik vond het ook erg gaaf en zat bij de dominator in het groepje. Erg veel bijgeleerd onder andere dat zo'n nieuwe tenere best zwaar is. En nu maar hopen op wat leuke piccies.

Was inderdaad een leuke dag ook achter de camera heb ik weer volop genoten.

www.s-schuiling.nl

Offline member

• starter
« Reactie #94 Gepost op: 09-06-2009, 21:53 »
:stupid: :stupid:

was absoluut een superdag gister, ondanks/dankzij de af en toe verkoelende regenbuitjes.....
heb zelf onder leiding van Bryan Zuidinga de groeve wederom verkend en dankzij een mix van techniek en gewoon doen erg leerzaam! Eega heeft weer onder leiding van Marije (mij wilde ze niet meer in haar groepje) haar techniek goed bijgeschaafd....... :) :)

kon jou niet zo veel meer leren.. Je eega heeft weer goed haar best gedaan!!
volgende keer mag/moet ze ook naar groep 2.. ;D

Offline member

« Reactie #95 Gepost op: 10-06-2009, 16:33 »
heb jij enig idee of daar ook wel eens wat legaal georganiseerd word ten opzichte van offroad? ??? de enige keren dat ik daar al in de buurt kwam zag t daar blauw van de franstalige politie die illegale crossers te lijf gaat met bonnenboekjes...........

Helaas , daar moet je wegblijven , of je moet een local kennen en met hem meerijden , zelfstandig rijden daar is vragen om problemen.
Yamaha WR250F 2015

Offline member

• Member
  • *
« Reactie #96 Gepost op: 10-06-2009, 18:22 »

Helaas , daar moet je wegblijven , of je moet een local kennen en met hem meerijden , zelfstandig rijden daar is vragen om problemen.

weet het, laatste keer reed ik nog maar op de toegangsweg net voorbij een verboden in te rijden bord of ik mocht al 50 euro entree betalen  :( :( nog netjes op zn frans gevraagd of ik dus nu door mocht rijden en de rest vd dag me mocht amuseren daar.... konden ze niet mee lachen.....
wel jammer want groeves liggen zowat in mn achtertuin.......

Offline member

« Reactie #97 Gepost op: 15-06-2009, 10:01 »
Fantastisch , dit is echt een aanrader van de bovenste plank , vandaag samen met Frans V. daar naar toe geweest , wat een top dag , de groeve in Landgraaf is echt geweldig , wat je daar kunt uithalen ben ik nog nergens anders tegen gekomen , ook niet in de groeves van Wonk / Riemst , veel zand , heel veel kruip door sluip door , super steile afdalingen , klimmen waar je kippenvel van krijgt , snelle paden , kombochten , afstapjes , spring bulten etc etc . zowel voor de beginner als de gevorderde rijder een must , en ja je leert op een dag heel wat bij , gereden in een groep met oa Miriam Pol , en ook zij heeft weer heel wat bijgeleerd , Frans heeft zijn kunstjes weer laten zien , ook de organisatie heeft zijn best gedaan , soep , broodjes , frisdank , ehbo , bewaking en af en toe een bemoedigend schouderklopje.
Bedankt voor de fijne dag.
Jacdesert

Inderdaad Top dag gehad in het groepje van Frans. Ongelooflijk veel geleerd en gelachen. Jac, jij haalde af en toe een foto toestel te voorschijn. Brutale vraag: heb je nog leuke plaatjes van ons groepje die je wilt delen? Ik reed op de 690 enduro (witte helm). Ik had vooraf mn twijfels over het kunnen meekomen met de groep, maar door het fantastische gereedschap (KTM net 1 dag in bezit) de geweldige begeleiding door Frans en het geduld van de rest van de groep was het goed te doen. In september weer! En voor volgend jaar een kleine rally zoeken om aan mee te doen.

Voor iedereen die nog twijfeld: gewoon doen! In september is er weer een ORT.

Offline member

« Reactie #98 Gepost op: 26-06-2009, 20:09 »

Inderdaad Top dag gehad in het groepje van Frans. Ongelooflijk veel geleerd en gelachen. Jac, jij haalde af en toe een foto toestel te voorschijn. Brutale vraag: heb je nog leuke plaatjes van ons groepje die je wilt delen? Ik reed op de 690 enduro (witte helm). Ik had vooraf mn twijfels over het kunnen meekomen met de groep, maar door het fantastische gereedschap (KTM net 1 dag in bezit) de geweldige begeleiding door Frans en het geduld van de rest van de groep was het goed te doen. In september weer! En voor volgend jaar een kleine rally zoeken om aan mee te doen.

Voor iedereen die nog twijfeld: gewoon doen! In september is er weer een ORT.

Ik heb de CD rom van Schuiling met maar liefst 1600 foto's , kun je bestellen bij hem voor een tientje , de foto's die ik gemaakt heb lijken nergens naar , helaas.
Yamaha WR250F 2015

Offline member

« Reactie #99 Gepost op: 29-06-2009, 10:11 »
Ja cd-tje heb ik ook al, dankjewel. Zitten paar mooie actieplaatjes bij.
Misschien tot ziens in september of een andere training met FV.

Groeten

Offline member

• Member
  • *
Re: ORT zandgroeve te Landgraaf 27 september
« Reactie #100 Gepost op: 28-09-2009, 00:13 »
Alle deelnemers weer hartstikke bedankt voor de deelname!! Het is een geweldige dag geworden door de inzet van de groep en van de weergoden.

Alles en iedereen kon weer heelhuids naar huis na een lange dag waar hard gewerkt is.

Graag tot de volgende keer in de zandgroeve te Landgraaf.

De nieuwe data zullen niet lang op zich laten wachten dus houd de sites van www.FMTE.nl en www.freebike.nl in de gaten.

Bedankt.

Gr. Franklin,

www.fmte.nl NU MET WEBSHOP