Gebruikersnaam: Wachtwoord:

Auteur Topic: Nacht trial Opdam 22 aug 2009  (gelezen 12394 keer)

Offline member

Re: Nacht trial Opdam 22 aug 2009
« Reactie #90 Gepost op: 23-08-2009, 23:40 »
Heej Martijn, was jij er ook?! ;D
En ja, je had het goed gezien in de schemering! Snap je ook waar ik het geleerd heb...  ;)

Hele mooie foto trouwens!! Was een smerig plekje, sta daar op het punt om 2 meter naar beneden te vallen, nu nog last van m'n enkel!  :-\
Maar heb je die foto in het groot, waarschijnlijk heb je ook wel foto's van die kerel die met me mee reed, André, m'n broer. Als je nog meer van die prachtige foto's hebt, van mij en m'n broer, dan zou ik het echt super vinden als je die kan sturen naar Bartwesterink[apelul}hotmail(punt]commetjes!!  ;)

@Erwin, leuke plaatjes hoor! En je weet het hè: blijven trainen!!  ;)
Cilinder al los gehad, klinkt als een koppakking lek als er koelvloeistof in het carter zit. Als het koelvloeistof in de versnellingsbak zit, eh... ::)  Kering bij de vloeistofpomp?? Hoe hield tie ermee op eigenlijk??

@Jac: Oef... beterschap... ::) ::) ::)
En dan willen sommige verzekeraars zeggen dat trialsport gevaarlijk is... ::)  Ik ga ff kijken of er ook een verzekering is voor incidenten bij het wassen van de brommers! :D

Ik heb ook weer erg genoten, was errug gezellig! Jammer dat ik die hoge opstap bij nonstop 8 niet kon proberen omdat de brommer niet in toeren wilde klimmen. Weer wat te sleutelen!!  :)

Ik zie jullie nog wel eens verschijnen in de nunspeetse bossen!!  ;)
Two stroke addict!!

Offline member

• Moderator
  • *
« Reactie #91 Gepost op: 24-08-2009, 06:38 »
 :o :o 10e  ??? ik  ???
En ik heb de 3e ronde niet uitgereden. apart. Misschien volgend jaar blauw, eerst nog wat oefenen. Vond blauw hier en daar toch nog wat te heftig

Post Merge: 24-08-2009, 17:02
Hoe is het met je sherco, erwin? Wat is er nou kapot gegaan?

Offline member

« Reactie #92 Gepost op: 25-08-2009, 12:03 »
Ik wou een foto posten van de wond op mn kop , maar toen die erop stond vond ik de foto zo luguber dat ik hem er toch maar weer vanaf gehaald heb , en jullie hebben vast niet zo'n sterke magen. ;D
Yamaha WR250F 2015

Offline member

« Reactie #93 Gepost op: 26-08-2009, 07:50 »
Jeetje Jac,

Ik heb em nog wel gezien en dat zag er inderdaad erg heftig uit. Beetje Frankenstein wel.  :o
Voortaan je helm maar ophouden bij het schoonmaken!

Offline member

« Reactie #94 Gepost op: 26-08-2009, 15:00 »
Jeetje Jac,

Ik heb em nog wel gezien en dat zag er inderdaad erg heftig uit. Beetje Frankenstein wel.  :o
Voortaan je helm maar ophouden bij het schoonmaken!

Ja ik denk inderdaad dat dat de oplossing is , of gewoon goed uit mijn doppen kijken en niet struikelen over de tuinslang.
Yamaha WR250F 2015

Offline member

« Reactie #95 Gepost op: 26-08-2009, 16:11 »
Hele mooie foto trouwens!! Was een smerig plekje, sta daar op het punt om 2 meter naar beneden te vallen, nu nog last van m'n enkel!  :-\
Maar heb je die foto in het groot, waarschijnlijk heb je ook wel foto's van die kerel die met me mee reed, André, m'n broer.

Als dit broerlief André is, dan heb ik ook van die topper precies één (bewogen) foto. Ik heb in totaal misschien 20 piccies geschoten voordat de accu leeg was  >:(  maar toch een hoop ARM-ers erbij zeg. Piccies zitten in de mail.

We hoorden je behoorlijk jammeren na die 'drop', ging inderdaad lomp hard naar omlaag! (deed je voorganger beter hoor  :P )

Offline member

« Reactie #96 Gepost op: 27-08-2009, 19:40 »

Als dit broerlief André is, dan heb ik ook van die topper precies één (bewogen) foto. Ik heb in totaal misschien 20 piccies geschoten voordat de accu leeg was  >:(  maar toch een hoop ARM-ers erbij zeg. Piccies zitten in de mail.

We hoorden je behoorlijk jammeren na die 'drop', ging inderdaad lomp hard naar omlaag! (deed je voorganger beter hoor  :P )

Martijn, bedankt voor de foto's!  ;) 8)

Maar die 'drop' in de tweede ronde deed zeer jah!  >:(  Tot gisteren was het nog steeds vervelend, vandaag voel ik het nog wel, maar niet storend. Probleem was dat je de afstand niet goed kon zien doordat het donker was.
Overigens jammerde m'n broer de 3e ronde, deed hetzelfde als ik.  :-X
Bij mij ging de 3e ronde wel weer goed!  8)
Two stroke addict!!

Offline member

« Reactie #97 Gepost op: 28-08-2009, 15:37 »
Uitslagen en verslagen al online!

Incl. Andre, Bartje en Tikka op de foto.

Post Merge: 28-08-2009, 22:38
O, het is toch Tikka niet. Gelukkig zijn de foto's van Irene hier nog.

Offline member

• Moderator
  • *
« Reactie #98 Gepost op: 29-08-2009, 19:43 »
ik sta wel ergens tussen de foto's hoor.

Wat was er nou met je sherco?

Offline member

« Reactie #99 Gepost op: 29-08-2009, 23:17 »
Ik dacht eigenlijk jou op een van de plaatjes bij het verslag te zien, maar het was een nogal wat "oudere heer".... sorry.
Bij de foto's een mooie van Sanne.

Offline member

« Reactie #100 Gepost op: 29-08-2009, 23:59 »
Ik dacht eigenlijk jou op een van de plaatjes bij het verslag te zien, maar het was een nogal wat "oudere heer".... sorry.
Bij de foto's een mooie van Sanne.

Wat een knappe gozer is dat  :-X

Offline member

« Reactie #101 Gepost op: 30-08-2009, 10:06 »
Hoe bestáát het, 't is niet zo'n beste foto, maar ook Sanne is gespot (zo leer je dus mensen kennen).

Even hoor, waren er ook deelnemers aan de nachttrial die niet op dit forum rondspoken??

Offline member

« Reactie #102 Gepost op: 30-08-2009, 10:29 »
Hoe bestáát het, 't is niet zo'n beste foto, maar ook Sanne is gespot (zo leer je dus mensen kennen).

Even hoor, waren er ook deelnemers aan de nachttrial die niet op dit forum rondspoken??

Ja leuk!

Maar dan heb je een andere motor want volgens mij hadden wel elkaar op het strand van IJmuiden tijdens een dakar dagje al eens gesproken. En toe had je een lichtere BMW dan waar je nu op was, je was nu toch op een GS1200??

Offline member

« Reactie #103 Gepost op: 30-08-2009, 10:56 »
Ooooohh.......Jaaaaaaa. (graaft diep in de catacomben van z'n geheugen). Idd, er gaat een zwak lichtje branden, strand van IJmuiden, ja!

Dat was op de F650GS (m'n speelfiets), de R1200 is woon-werk en zo.