Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: Opening OER inschrijving 2010 tijdens OR Handel  (gelezen 1109 keer)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 963
Opening OER inschrijving 2010 tijdens OR Handel
« Gepost op: 31-08-2009, 09:43 »
  De Oost Europa Rally  2010 wordt verreden van 29 mei  tot en met 05 juni. Dit jaar zit er een rustdag  in, tijdens de rustdag is er voor de liefhebbers nog een mooie korte etappe door een uniek gebied. Iedereen die nog wat punten wil scoren moet op de rustdag  een stempel gaan halen boven op de Bergtop! Ook is er weer een erg mooie dag etappe toegevoegd, door een stuk Roemenie waar de OER nog niet geweest is. Tevens heeft Marcel in goed overleg besloten de OER te verlaten,  een rally organiseren  kost ongelofelijk veel tijd en het past om die reden niet meer in Marcel zijn programma. De familie Gerrits, Jeroen Jan en Wilma hebben zijn aandeel overgenomen en dit nieuwe team gaat er volledig voor!! Daar zij tevens Peelrijders zijn hebben we een klein welkom bedacht. De offroadrit van Handel welke op 25 oktober verreden wordt kost inkl.verzekering EUR 35,-  Deze rit is een van de mooiste en gezelligste ritten van Nederland. Een ieder die op deze dag bij ons in Handel zich inschrijft voor de OER 2010 krijgt EUR 35,- korting op het inschrijfgeld, Daar wij het inschrijfgeld niet verhogen kun je dus zeggen dat we iets goedkoper geworden zijn.  ;D   ;D
 
Het OER Rally weekend wordt vermoedelijk georganiseerd het laatste weekend van Januari, dit ivm de enduro de Condroz.   
 
 

Offline member

  • met Ie Ee
  • *****
  • Berichten: 3623
Re: Opening OER inschrijving 2010 tijdens OR Handel
« Reactie #1 Gepost op: 31-08-2009, 10:08 »
  De Oost Europa Rally  2010 wordt verreden van 29 mei  tot en met 05 juni. Dit jaar zit er een rustdag  in, tijdens de rustdag is er voor de liefhebbers nog een mooie korte etappe door een uniek gebied. Iedereen die nog wat punten wil scoren moet op de rustdag  een stempel gaan halen boven op de Bergtop! Ook is er weer een erg mooie dag etappe toegevoegd, door een stuk Roemenie waar de OER nog niet geweest is. Tevens heeft Marcel in goed overleg besloten de OER te verlaten,  een rally organiseren  kost ongelofelijk veel tijd en het past om die reden niet meer in Marcel zijn programma. De familie Gerrits, Jeroen Jan en Wilma hebben zijn aandeel overgenomen en dit nieuwe team gaat er volledig voor!! Daar zij tevens Peelrijders zijn hebben we een klein welkom bedacht. De offroadrit van Handel welke op 25 oktober verreden wordt kost inkl.verzekering EUR 35,-  Deze rit is een van de mooiste en gezelligste ritten van Nederland. Een ieder die op deze dag bij ons in Handel zich inschrijft voor de OER 2010 krijgt EUR 35,- korting op het inschrijfgeld, Daar wij het inschrijfgeld niet verhogen kun je dus zeggen dat we iets goedkoper geworden zijn.  ;D   ;D
 
Het OER Rally weekend wordt vermoedelijk georganiseerd het laatste weekend van Januari, dit ivm de enduro de Condroz.   
 
 

Klinkt goed!!
There are two kinds of people in this world, those that can stay on topic, and I like frosties!

Cloggie bloggie op www.eatdirt.nl/blog

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1326
Re: Opening OER inschrijving 2010 tijdens OR Handel
« Reactie #2 Gepost op: 31-08-2009, 18:15 »
Ik denk dat ik weet welke bergtop wordt bedoeld en die is al de moeite waard al moet je er punten voor inleveren!!
Er zit wel een stukje in dat minder geschikt is voor zware motoren als je het mij vraagt (in het bos voorbij de skihelling).
Jammer dat we niet op een leukere manier van Marcel afscheid hebben kunnen nemen. Ik vrees dat hij de laatste OER dag nooit meer zal vergeten ....
 
Met fam. Gerrits als vervangers komt het vast goed want uit ervaring weet ik: Peelrijders das goei volluk :D .
 
Tot in Handel :)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 204
Re: Opening OER inschrijving 2010 tijdens OR Handel
« Reactie #3 Gepost op: 31-08-2009, 21:10 »
Die bergtop dat wordt nog een hele klus. Maar er staat niet dat je persé met de motor boven moet komen. En voor iedereen die nog niet boven is geweest, na de lastige klim in het bos volgt een van de allermooiste OER-uitzichten. Ik ben met de Yamaha Ténéré boven gekomen (heeft wel flink wat zweetdruppels gekost) maar het was wel alle moeite waard. In 2008 was de "rustdag" misschien wel de mooiste dag van allemaal met een etappe die reikte tot bijna aan de Oekrainse grens. (mijn GSM schakelde al over op Oekraine!)
Honda XR400 - KTM LC4 Adventure - Honda Dominator - Honda Africa Twin

Offline member

  • met Ie Ee
  • *****
  • Berichten: 3623
Re: Opening OER inschrijving 2010 tijdens OR Handel
« Reactie #4 Gepost op: 31-08-2009, 22:00 »
Die bergtop dat wordt nog een hele klus. Maar er staat niet dat je persé met de motor boven moet komen. En voor iedereen die nog niet boven is geweest, na de lastige klim in het bos volgt een van de allermooiste OER-uitzichten. Ik ben met de Yamaha Ténéré boven gekomen (heeft wel flink wat zweetdruppels gekost) maar het was wel alle moeite waard. In 2008 was de "rustdag" misschien wel de mooiste dag van allemaal met een etappe die reikte tot bijna aan de Oekrainse grens. (mijn GSM schakelde al over op Oekraine!)

Mmm, er staat me nog iets bij dat je nog op pad ben geweest na een etappe, welke was dat???
There are two kinds of people in this world, those that can stay on topic, and I like frosties!

Cloggie bloggie op www.eatdirt.nl/blog

Offline member

  • *****
  • Berichten: 420
Re: Opening OER inschrijving 2010 tijdens OR Handel
« Reactie #5 Gepost op: 31-08-2009, 22:12 »
Volgens mij is de OTR in Handel dit jaar op 25 oktober (ipv de 24e zoals boven gemeld staat)
 
any which way...............
 
Ik die zaterdag ervoor thuiskomen van de sahara-master in Tunesie, dus ik denk dat een offroadritje zondag er dan niet meer inzit  :D 
Sweaty, muddy, but happy

Offline member

  • *****
  • Berichten: 204
Re: Opening OER inschrijving 2010 tijdens OR Handel
« Reactie #6 Gepost op: 31-08-2009, 22:26 »
Klopt, maar als je de 24e komt ben je zeker op tijd (en als je vroeg komt kun je nog meehelpen de route uitzetten)
Honda XR400 - KTM LC4 Adventure - Honda Dominator - Honda Africa Twin

Offline member

  • *****
  • Berichten: 963
Re: Opening OER inschrijving 2010 tijdens OR Handel
« Reactie #7 Gepost op: 31-08-2009, 22:40 »
oeps  :-X  aangepast