Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: Regel erbij  (gelezen 965 keer)

Offline member

  • No_Postmerge
  • *****
  • Berichten: 3629
Regel erbij
« Gepost op: 16-10-2009, 12:12 »
Zou zo'n regeltje:
Allroadmaniacs > Algemeen > Algemeen > Regel erbij

Die nu ook bovenaan een pagina staat ook onderaan gezet kunnen worden?


Offline member

  • *****
  • Berichten: 1681
Re: Regel erbij
« Reactie #1 Gepost op: 16-10-2009, 18:13 »
Zou zo'n regeltje:
Allroadmaniacs > Algemeen > Algemeen > Regel erbij

Die nu ook bovenaan een pagina staat ook onderaan gezet kunnen worden?




euh  ??? 

Geloof dat ik het niet helemaal snap...
Gerrit :)

Offline member

  • No_Postmerge
  • *****
  • Berichten: 3629
Re: Regel erbij
« Reactie #2 Gepost op: 16-10-2009, 18:49 »
Ik betrap mij erop dat ik vaak dit regeltje links bovenaan de pagina gebruik.
Allroadmaniacs > Algemeen > Algemeen > Regel erbij
Ik klik dan om ergens anders weer uit te komen.

Vooral bij lange topics ga ik helemaal weer naar boven om naar home allroadmaniacs pagina te gaan.

Ik weet ook dat er rechts onderin staat "ga naar".
En toch gebruik ik dat niet, zeker moeilijk zoeken, naar de juiste keuze.

Terwijl bij andere indexpagina's wel die regel die bovenin staat ook onderinstaat, alleen bij de topics niet.

Hoop dat het nu beter begrijpbaar is

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1681
Re: Regel erbij
« Reactie #3 Gepost op: 16-10-2009, 19:52 »
 :-*

kwartje is gevallen :)

Zie nu pas dat er een "ga naar" knop rechtsonder zit. Gebruik ook altijd de regel bovenaan..

Je zou de omhoog en omlaag "knop" nu weg kunnen halen. Of zijn ze dan in de topics ook weg.

Gerrit :)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 986
Re: Regel erbij
« Reactie #4 Gepost op: 16-10-2009, 22:31 »
Vooral bij lange topics ga ik helemaal weer naar boven om naar home allroadmaniacs pagina te gaan.

En daarom staat er links onderaan een knopje 'omhoog', zodat je niet zo hoeft te scrollen ;)

Rij nooit sneller dan je beschermengel vliegen kan...
Honda '95 Africa Twin in Rally uitvoering. Beta 520 RR 2011

Offline member

  • No_Postmerge
  • *****
  • Berichten: 3629
Re: Regel erbij
« Reactie #5 Gepost op: 17-10-2009, 00:34 »
Yep, thanks, maar het is zo vermoeiend om dan de muis weer helemaal naar boven te duwen. ;)

Offline member

  • KTM 690 ER '14
  • Administrator
  • *
  • Berichten: 7115
Re: Regel erbij
« Reactie #6 Gepost op: 20-10-2009, 19:57 »
Ik verwacht binnenkort weer een nieuwe update en die ben ik van plan maar weer eens te installeren. Loop er al wat achter maar door de vele tweaks in de functionaliteit en layout heb ik mezelf het updaten weer eens lekker lastig gemaakt. Maar dat is niet erg, we beginnen tegen die tijd gewoon weer opnieuw met de aanpassingen ::) Misschien nu maar eens wat netter opgebouwd, de software is inmiddels ook weer een hoop stappen verder, net als de modificaties die beschikbaar zijn. Daardoor word het in
ieder geval hopelijk wel wat makkelijker om in de toekomst sneller een update te draaien.

Ik zal proberen rekening te houden met je wens, maar ik wil de layout niet helemaal volgooien met interne links. Ben zelf voorstander van een cleane layout, lekker snel en weinig poespas. De knoppen zijn nu dan ook gewoon tekst in een cel waarvan de onderste lijn gewoon lekker dik is. Lekker makkelijk en snel......

Maar eerst gaat de laptop weer over hoop......draai al een paar maanden Win7 RC, en de update naar de RTM gaat niet zo soepel als dat ik zou willen. Er moet gewoon een hele nieuwe installatie gedaan worden :-[