Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: Te koop: Kawasaki KLX 650 R  (gelezen 3279 keer)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 376
Te koop: Kawasaki KLX 650 R
« Gepost op: 27-10-2009, 23:25 »
Hallo,   'k Heb 'em nog maar pas en 'k ben 'em al beu  ;)    TE KOOP: Kawasaki KLX 650, bouwjaar 1998, heeft amper 1000 km! Kenners zien onmiddellijk aan de staat van de remschijven, de kick, de rempedaal, de schakelpook en het kader, dat deze motor echt niet veel gereden heeft. Fatbar stuur + stuurverhogers. Handbeschermers. Is een ideale reisenduro; heeft een standaardtank van 12 liter en je kan er een acerbistank van 24 liter op monteren voor eventueel grote trips. In de prijs inbegrepen zitten ook twee supermotard wielen, beide voorzien van schijfrem (vooraan grote diameter + bijkomende montageset om remklauw te monteren). Vraagprijs: 3000 euro Jullie mogen altijd belachelijke boden plaatsen, maar verwacht dan niet dat ik daarop reageer! Voor echte interesse, bel gerust voor een afspraak en testrit: +32 (0) 478/449462       

Offline member

  • *****
  • Berichten: 297
Re: Te koop: Kawasaki KLX 650 R
« Reactie #1 Gepost op: 28-10-2009, 01:14 »
Hij is écht zo mooi!!!  :)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 307
Re: Te koop: Kawasaki KLX 650 R
« Reactie #2 Gepost op: 28-10-2009, 06:47 »
Maar waarom nu al beu  ???

Offline member

  • *****
  • Berichten: 376
Re: Te koop: Kawasaki KLX 650 R
« Reactie #3 Gepost op: 28-10-2009, 08:23 »
Maar waarom nu al beu  ???
Omdat al mijn vrienden nu op een bmw g450x rondrijden :P :P :P
 
Nee... dat is niet de echte reden.
Ik rij al meer dan 25 jaar enduro.
Twee jaar terug tuimelde ik door een stuurfoutje ergens in de pyreneeén van een berg met de daaropvolgende jaren ernstige rugklachten.
Ik beloofde mezelf van nooit meer op een enduro te stappen!
Ik zou het kalmer aan doen!
 
Ik probeerde andere pleziertuigen.... eerst een 4x4, dan een quad, vervolgens een tenere 660 en nu deze kawasaki.
Plezier kan je met al deze dingen maken... maar je pijn doen ook  :-[
Mijn rugklachten zijn nu na 2 jaar sukkelen eindelijk quasi nihil!
 
Ik heb het ondertussen al wel begrepen, als je te gortig doet, kan je je met al die dingen pijn doen!  ;)
 
De lichtere enduromotor blijft voor de plaatsen waar ik ga rijden en de dingen ik er mee kan doen, voor mij toch nog altijd de leukste motor!!! Bovendien hebben de meeste van mijn vrienden zo'n lichtere moto... Met zo'n zwaardere enduro ben ik toch ietwat benadeeld tegenover de anderen waardoor als ik ze wil blijven volgen, de kans op fouten maken verhoogd. De kawa is zeker geen slechte moto, maar je moet hem kunnen gebruiken waar hij voor gemaakt is.
 
Aangezien ik hier ook al een trialletje heb staan, en eigenlijk niet genoeg centjes heb om alles te kunnen behouden  :-[  zal de kawa plaats moeten ruimen voor een lichtere enduro.

Post Merge: 28-10-2009, 08:25
Hij is écht zo mooi!!!  :)

Peter,
Als je hem echt zo mooi vindt, wil ik hem altijd wel ruilen voor je G450X  ;D
 

Offline member

  • *****
  • Berichten: 297
Re: Te koop: Kawasaki KLX 650 R
« Reactie #4 Gepost op: 28-10-2009, 10:56 »
Citaat
Omdat al mijn vrienden nu op een bmw g450x rondrijden :P :P :P

 ;D ;D :D

Citaat
Peter,
Als je hem echt zo mooi vindt, wil ik hem altijd wel ruilen voor je G450X  ;D
 


Euhmmmmmmmmmm........NOPE  :-X ::) :-*