Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: Off Road rijders Arnhem en omgeving :O ? (animo check)  (gelezen 2145 keer)

Offline member

  • starter
  • Berichten: 4
Off Road rijders Arnhem en omgeving :O ? (animo check)
« Gepost op: 11-08-2010, 19:05 »
Zijn hier nog nog mensen uit arnhem en omgeving die graag een stukje off road rijden.
 
Zelf rijdt ik op een yamaha wr400f (enduro) 
 En een vriend op een KTM 525 enduro.
 
Het lijkt ons leuk om met andere mensen samen te gaan rijden dus bij deze de vraag:Zijn hier liefhebbers die graag een ritje willen mee rijden en die misschien ook leuke speel plekjes in de buurt weten te vinden.

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 42
Re: Off Road rijders Arnhem en omgeving :O ? (animo check)
« Reactie #1 Gepost op: 11-08-2010, 23:35 »
Is vanuit nijmegen goed te doen dus wie weet.  :) Ik rij op een transalp 600 waar soms noppen op liggen.

Offline member

  • starter
  • Berichten: 4
Re: Off Road rijders Arnhem en omgeving :O ? (animo check)
« Reactie #2 Gepost op: 12-08-2010, 19:15 »
Iedereen is welkom :)
 :)

Offline member

  • Newbie
  • Berichten: 6
Re: Off Road rijders Arnhem en omgeving :O ? (animo check)
« Reactie #3 Gepost op: 15-09-2010, 17:22 »
Ik heb nu nog geen fiets, maar binnenkort (over 2 maanden) wel, en dan zit ik in omg. Nijmegen, dus ook nog goed te doen :)

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 46
Re: Off Road rijders Arnhem en omgeving :O ? (animo check)
« Reactie #4 Gepost op: 19-09-2010, 23:21 »
Hier uit Apeldoorn, op een '02 CR250R.

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 72
Re: Off Road rijders Arnhem en omgeving :O ? (animo check)
« Reactie #5 Gepost op: 23-09-2010, 20:54 »
Twee keer de brug over en ik ben in Arnhem. Als ik maar aan het eind van de dag de bruggen in omgekeerde richting terug kan rijden. Wil dus wel een keer aanhaken bij een rit. Overigens zijn er ten zuiden van Nijmegen nog steeds veel legale offroad paden en weggetjes. Heb daar een aardige route van aan elkaar geknoopt. Gr. Wijnand (Nijmegen dus)
BMW 1200 GS, Suzuki DRZ 400S, Suzuki GS550

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 10
Re: Off Road rijders Arnhem en omgeving :O ? (animo check)
« Reactie #6 Gepost op: 23-09-2010, 21:02 »
Ha Wijnand,

Ik rij niet veel, eigenlijk ggrrrmbl helemaal niet meer, maar als jij een legale set offroad paden en weggetjes in de buurt van Nijmegen weet ... zou daar nog best weer eens verandering in kunnen komen. Kun jij misschien vertellen waar die weggetjes zijn? Heb je een tomtom/garmin compatible route o.i.d.?

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1178
Re: Off Road rijders Arnhem en omgeving :O ? (animo check)
« Reactie #7 Gepost op: 23-09-2010, 21:23 »
Ik woon ook in Nijmegen. Mijn offroad motor staat wel ergens anders, maar ik rijd er regelmatig op naar Nijmegen. Ik dacht dat hier niets legaals te vinden was...  :)
Ride the world!

Offline member

  • starter
  • Berichten: 3
Re: Off Road rijders Arnhem en omgeving :O ? (animo check)
« Reactie #8 Gepost op: 23-09-2010, 21:54 »
he ktmrijder hier wij zijn een groep van een man of 10 op enduro's rijden regelmatig tussen kampen maar ook bergeik en omgeving heb wel intresse bij houten en almere is te rijden beneden leeuwen nu ook? heb wel intresse in de routes bij nijmwegen heb je gps coordinaten?

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 72
Re: Off Road rijders Arnhem en omgeving :O ? (animo check)
« Reactie #9 Gepost op: 24-09-2010, 23:55 »
Routes  zitten in mijn hoofd. Dus nee die heb ik niet digitaal. Lijkt me ook niet verstandig om dat digitaal in bijvoorbeeld mapsource uit te gaan venten. Zo waren er vorige week in de omgeving van Bergen (noord-limburg) plotsklaps weer nieuwe verbodsborden geplant.
BMW 1200 GS, Suzuki DRZ 400S, Suzuki GS550

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1178
Re: Off Road rijders Arnhem en omgeving :O ? (animo check)
« Reactie #10 Gepost op: 25-09-2010, 20:02 »
In Bergen is toch alles afgesloten voor motoren? Naja de grote brede zandpaden niet, maar dat is wel stiltegebied, en die zijn niet leuk..  :)

Ik kon daar niks vinden toen ik daar een jaartje geleden ging verkennen.
Ride the world!

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 72
Re: Off Road rijders Arnhem en omgeving :O ? (animo check)
« Reactie #11 Gepost op: 29-09-2010, 22:46 »
Ik rij op een redelijk zware allroad met tkc 80 banden. Als het echt modderig of mul wordt, dan haak ik dus af. Ik kan me voorstellen dat je met een xr 600 toch nog wat verder wilt gaan en zandpaden saai vindt.
BMW 1200 GS, Suzuki DRZ 400S, Suzuki GS550

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1178
Re: Off Road rijders Arnhem en omgeving :O ? (animo check)
« Reactie #12 Gepost op: 29-09-2010, 23:51 »
Ow, naja het zijn prachtige gebieden, alleen als je het legaal wilt doen wel gewoon vlakke zandpaden. Ik vind persoonlijk wat 'wildere paden' het leukst, en dat is inderdaad met de xr ook het mooiste maar die zijn daar dus bijna overal dicht.  :) Met een zware allroad is het prima!
Ride the world!