Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: Trial weekend en/of Offroad cursus Bilstain 4-5 okt '08  (gelezen 5716 keer)

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 109
Re: Trial weekend en/of Offroad cursus Bilstain 4-5 okt '08
« Reactie #30 Gepost op: 07-10-2008, 21:07 »
Lees iets over een Beta Alp. Bedoel je dan die 200 viertakt die 'om te bouwen' van trail naar tial en v.v.??

zoals deze: klikkerdeklik

en is die werkelijk zo leuk?

Offline member

  • *****
  • Berichten: 322
Re: Trial weekend en/of Offroad cursus Bilstain 4-5 okt '08
« Reactie #31 Gepost op: 07-10-2008, 22:33 »
Nope ik bedoel een iets ouwere Beta Alp 4.0, die met een 350cc DRblok. (voor zover ik er verstand van heb dan) Da's een leuk offroadding, geen trial.
Ik was daar niet om te trialen/spelen maar om serieus cursus te volgen om de offroad techniek weer wat op te krikken. Die Alp is een van de motoren die je daarbij kunt huren.
Geweldige cursus overigens, wat mij betreft een echte aanrader.
Van mederijders hoorde ik dat ze er meer aan hadden gehad dan iets met Brouwer recentelijk.

Die Alp jij laat zien is ook wel errug leuk natuurlijk, maar dat ze dat daar een Reise-enduro noemen snappiknie. 

what doesn't kill me only makes me stronger

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 109
Re: Trial weekend en/of Offroad cursus Bilstain 4-5 okt '08
« Reactie #32 Gepost op: 07-10-2008, 22:50 »
Die Alp jij laat zien is ook wel errug leuk natuurlijk, maar dat ze dat daar een Reise-enduro noemen snappiknie. 

Zijn wel duitsers he  ;)

Ik vind/vond Alp 4.0 altijd wel een geinig ding om te zien, heb dr ook wel eens iets over gelezen (en zelfs wel eens geprobeerd een uit duitsland te halen maar uiteindelijk te duur). Over het algemeen lees je dan: te zwaar, te korte veerwegen voor offroad en te duur. Begrijp dat jij er (desondanks) veel plezier mee hebt gehad?

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 41
Re: Trial weekend en/of Offroad cursus Bilstain 4-5 okt '08
« Reactie #33 Gepost op: 29-12-2009, 03:10 »
Zijn wel duitsers he  ;)

Ik vind/vond Alp 4.0 altijd wel een geinig ding om te zien, heb dr ook wel eens iets over gelezen (en zelfs wel eens geprobeerd een uit duitsland te halen maar uiteindelijk te duur). Over het algemeen lees je dan: te zwaar, te korte veerwegen voor offroad en te duur. Begrijp dat jij er (desondanks) veel plezier mee hebt gehad?
He Mike, voor is eigenlijk de enige optie ivm mijn lengte als ik een 'wereld reis' wil maken. Dus asfalt en licht off the road (onverhard, water ...geen keien) met zijkoffers, evt. een grotere tank. Waar lees je die gegevens, want het is ca. 145 kg met volle tank.
Weet je of die motor wel goed is voor zulke tochten.