Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: Dakar ontwenningsverschijnselen  (gelezen 911 keer)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 543
Dakar ontwenningsverschijnselen
« Gepost op: 18-01-2010, 22:58 »
Nou, na bijna 3 weken Dakar en het intensief volgen van alle nieuwswebsites en berichten heb ik nu eindelijk weer genoeg tijd voor mijn werk. Maar ja. Ik heb wel enorme ontwenningsverschijnselen zeg... Gelukkig morgenavond een hele ploeg ophalen van Schiphol (19u, o.a. Marcel), en daarna is het echt over. Maar gelukkig is na de rally altijd voor de rally  8) Alleen kan 'tussen de rally' niet snel genoeg voorbij zijn  ::)

Offline member

  • KTM 660/Africa Twin/DR-Z 400 E
  • In memoriam
  • *
  • Berichten: 6475
Re: Dakar ontwenningsverschijnselen
« Reactie #1 Gepost op: 19-01-2010, 13:41 »
Inderdeed: dacht gisteren op 10 over 6 nog ff een herhaling te kijken...
Als je het gevoel hebt dat je alles onder controle hebt, dan ga je gewoon niet hard genoeg!! - - - (www.motorbikes2africa.nl)

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 14
Re: Dakar ontwenningsverschijnselen
« Reactie #2 Gepost op: 19-01-2010, 21:01 »
tja, je was niet de enige......... zat er ook helemaal klaar voor maar nix hoor. :confused: 
Nu maar wachten op de samenvating zondag 15.05 uur

Offline member

  • *****
  • Berichten: 543
Re: Dakar ontwenningsverschijnselen
« Reactie #3 Gepost op: 20-01-2010, 00:07 »
Vanavond nog even bij de binnenkomst van Honda, Finstral en Knuiman geweest. Was leuk, gezellige avond. Ferd heeft een zooi foto's gemaakt (hij moest werken, wij stonden met ballonnen) en heeft iedereen wel op de plaat. Nu nog een goede afterparty :-)

Offline member

  • KTM 690 ER '14
  • Administrator
  • *
  • Berichten: 7115
Re: Dakar ontwenningsverschijnselen
« Reactie #4 Gepost op: 20-01-2010, 08:16 »
Het is zeker afkicken, bijna drie weken erg intensief op dat internet rond gehangen, gelukkig moest ik ook nog gaf en toe met Arthur op pad. Het was zelfs zo erg dat ik na zondag weinig interessants op internet kon vinden om me er in te verdiepen......

Oh, en ehhh, al die naar achter verschoven afspraken op m'n werk weg werken is natuurlijk ook nog zoiets......Eigenlijk een hele beroerde tijd hè, die Dakar tijd  ;D

Offline member

  • *****
  • Berichten: 914
Re: Dakar ontwenningsverschijnselen
« Reactie #5 Gepost op: 21-01-2010, 07:47 »
Het is zeker afkicken, bijna drie weken erg intensief op dat internet rond gehangen, gelukkig moest ik ook nog gaf en toe met Arthur op pad. Het was zelfs zo erg dat ik na zondag weinig interessants op internet kon vinden om me er in te verdiepen......

Oh, en ehhh, al die naar achter verschoven afspraken op m'n werk weg werken is natuurlijk ook nog zoiets......Eigenlijk een hele beroerde tijd hè, die Dakar tijd  ;D

kop op,je kunt een jaar uitrusten :P
Als je nooit valt, ga je niet hard genoeg!’

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1745
Re: Dakar ontwenningsverschijnselen
« Reactie #6 Gepost op: 21-01-2010, 08:16 »
Het is zeker afkicken, bijna drie weken erg intensief op dat internet rond gehangen, gelukkig moest ik ook nog gaf en toe met Arthur op pad. Het was zelfs zo erg dat ik na zondag weinig interessants op internet kon vinden om me er in te verdiepen......

Oh, en ehhh, al die naar achter verschoven afspraken op m'n werk weg werken is natuurlijk ook nog zoiets......Eigenlijk een hele beroerde tijd hè, die Dakar tijd  ;D

Het is maar goed dat je baas niet op dit forum zit 8)